Sezonowość sprzedaży w branży e-commerce – jak przewidzieć i wykorzystać zmiany popytu?
| E-commerce
Na czym polega sezonowość sprzedaży w e-commerce? Jak sobie z nią radzić, a nawet ją wykorzystać?
Na czym polega sezonowość sprzedaży w e-commerce? Jak sobie z nią radzić, a nawet ją wykorzystać?
Jak sprawić, aby użytkownik, który nie jest jeszcze gotowy do dokonania pierwszego zakupu, stał się naszym klientem? Wykorzystaj potencjał wishlisty!
Prowadzenie biznesu e-commerce to nieustanne dostosowywanie się do oczekiwań klientów oraz pojawiających się na rynku trendów. Jednym z wiodących trendów w obsłudze klienta w sklepach internetowych jest wykorzystywanie do komunikacji chatbotów. Czy są one kluczem do zwiększenia satysfakcji klientów i poprawy wyników sprzedaży? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!
Poznaj przyczyny porzucania koszyków przez klientów w branży fashion i rozwiązania, które warto wprowadzić, aby skutecznie im przeciwdziałać.
Jakie działania promocyjne warto wdrożyć, aby Twoja marka na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski?
Przy projektowaniu stron internetowych istnieją trzy sposoby organizacji treści: paginacja, infinite scroll i przycisk „załaduj więcej”. W tym artykule skupiamy się na paginacji i infinite scroll. Paginacja polega na podziale treści na wiele stron, podczas gdy infinite scroll umożliwia ładowanie nowych treści na jednej stronie, pozwalając użytkownikom na ciągłe przewijanie. Każda z tych technik ma swoje zalety i wady. Warto je poznać przed wyborem i wdrożeniem odpowiedniego rozwiązanie dla swojej strony.
Zwroty produktów w sklepach internetowych stają się coraz bardziej powszechne, stanowiąc wyzwanie dla sprzedawców online. W tym artykule eksplorujemy skuteczne metody i strategie, które pozwalają firmom ograniczać liczbę zwrotów, podnosząc tym samym satysfakcję klientów i poprawiając rentowność biznesu.
Zapewne większość z nas słyszała o cyklu życia produktu, który obejmuje jego wprowadzenie na rynek, fazę wzrostu, dojrzałości, spadku oraz wycofania z rynku. Nie wszyscy przedsiębiorcy jednak w podobny sposób rozpatrują swoich klientów. Tymczasem okazuje się, że cykl życia klienta, zwany częściej wartością życiową klienta lub z angielskiego Customer Lifetime Value (CLV) jest faktem, który odpowiednio zbadany, dostarczy nam mnóstwo przydatnych informacji potrzebnych do skutecznego prowadzenia biznesu.