V-PLANER | Jak marketingowo wykorzystać końcówkę roku i dlaczego nie należy zapominać o działaniach wizerunkowych?
| Digital Marketing
Czy w IV kwartale twoja marka wyróżni się z tłumu?
Czy w IV kwartale twoja marka wyróżni się z tłumu?
Chcesz, by twoja marka była „na czasie”? Twórz dobre RTMy! Sprawdź na czym polega marketing w czasie rzeczywistym.
W jaki sposób ojciec obecny jest w reklamie?
Chcesz w pełni wykorzystać potencjał swojego biznesu, zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność działań marketingowych? Postaw na automatyzację!
Dzień Matki to jedno z najpopularniejszych świąt w kalendarzu e-commerce. Jak do sprzedaży włączyć emocje?
Jak to się dzieje, że niektóre marki tworzą zupełnie nienachalny przekaz i sprzedają, a inne wciąż komunikują wyłącznie akcje rabatowe? Odpowiedź jest prosta: storytelling!
Kiedy zbliża się pierwszy dzień kwietnia, rośnie presja na stworzenie ciekawego contentu na Prima Aprilis. Sprawdźmy jak marki świętują 1 kwietnia!
Kampanie w nurcie femvertisingu mają prosty cel: podważać normy płci i tworzyć reklamy o prokobiecym przekazie. Jak tworzyć takie treści?