Jak wykorzystać pozycjonowanie lokalne dla swojego biznesu
14.07.2020 | SEO
Pozycjonowanie lokalnego to działanie, które ma na celu zwiększenie widoczności obiektu w danym regionie lub mieście. Przeprowadzana w tym zakresie optymalizacja strony powinna być wykorzystywana przede wszystkim przez firmy świadczące usługi, ponieważ to właśnie frazy o określonej lokalizacji są jednymi z najpopularniejszych w wyszukiwarce.Kampania reklamowa w social mediach dla B2B
09.07.2020 | Facebook Ads
Reklamy na Facebooku i Instagramie stały się częścią naszego życia. Większość tych, które widzimy na co dzień kierowane są do zwykłych klientów i mają za zadanie zachęcić ich do dokonania zakupu lub skorzystania z usługi. Czy można jednak wykorzystać social media dla kampanii B2B?Automatyzacja w kampaniach Google Ads - co warto automatyzować?
07.07.2020 | Google Ads
Automatyzacja powoli wchodzi w każdy etap naszego życia. Również w marketingu wiele procesów można zautomatyzować, a zaoszczędzony czas spożytkować na dopracowanie elementów, które wymagają ingerencji specjalisty. Co warto automatyzować w kampaniach Google Ads?Marketing szeptany - czy linkowanie z forów internetowych wciąż się opłaca?
22.06.2020 | SEO
Tworzenie wartościowego profilu linków zewnętrznych jest jednym z fundamentów pozycjonowania. Dawniej podstawowym źródłem linków był marketing szeptany na forach internetowych. Jak jest dzisiaj? Czy zlecanie szeptanki wciąż się opłaca?Jak zaangażować fanów na Facebooku? Prowadzenie Social Media dla firm
19.06.2020 | Facebook Ads
Każdego dnia dodajesz posty, a twój fanpage wciąż świeci pustkami? Nie wiesz, co robić, by pod twoimi wpisami pojawiło się więcej reakcji, komentarzy czy udostępnień? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak angażować fanów na Facebooku i poprawić swój zasięg organiczny, musisz zwrócić uwagę na kilka istotnych czynników.Co to jest lead i jak go zdobyć?
05.06.2020 | Digital Marketing
Każdej firmie na rynku zależy na sprawnym rozwoju i szybkim wzroście sprzedaży. W tym celu prowadzone są rozmaite działania marketingowe, a specjaliści od reklamy robią co w ich mocy, by poprawić wyniki. Wszystkim przyświeca jeden cel – generowanie leadów.