Budżet na reklamę w Google ADs - od czego powinna zależeć jego kwota. Badamy sprawę!
15.10.2020 | Google Ads
Z pewnością wiele razy zastanawiałeś się, jaki budżet na kampanię będzie optymalny w twoim przypadku. Nic w tym dziwnego – nie siedząc na co dzień w reklamach Google Ads ciężko jest Ci określić, kiedy pieniędzy jest za mało, a kiedy w sam raz. Od czego powinna zależeć wysokość budżetu? Oto kilka wskazówek!Kierujemy kampanie Google Ads na urządzenia mobilne
17.08.2020 | Google Ads
W ostatnich latach można zauważyć znaczne zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. Internauci z użyciem smartfonów wyszukują informacji na temat produktów i usług, a także dokonują zakupów. Nic więc dziwnego, że coraz częściej kampanie Google Ads są kierowane do użytkowników mobilnych. Jak można wykorzystać reklamę mobilną i o czym należy pamiętać podczas ustawiania kampanii na telefony i tablety?Automatyzacja w kampaniach Google Ads - co warto automatyzować?
07.07.2020 | Google Ads
Automatyzacja powoli wchodzi w każdy etap naszego życia. Również w marketingu wiele procesów można zautomatyzować, a zaoszczędzony czas spożytkować na dopracowanie elementów, które wymagają ingerencji specjalisty. Co warto automatyzować w kampaniach Google Ads?Reklama się klika, a Twoja sprzedaż jest wciąż niska? Przestań przepalać swój budżet!
07.05.2020 | Google Ads
Kampanie Google Ads są doskonałym narzędziem do wspierania sprzedaży i promowania sklepu internetowego. Niestety, błędy popełnione w czasie ustawiania reklamy sprawiają, że złotówki błyskawicznie uciekają z konta, a koszyki wciąż są puste. Jak możesz uniknąć wydawania pieniędzy na nieskuteczną reklamę?Raportowanie wartości Klienta - nowa funkcja Google Ads
23.04.2020 | Google Ads
Wszystko wskazuje na to, iż funkcja projektowana i testowana przez Google od blisko roku niebawem trafi na konta użytkowników Google Ads. Mowa o „Wartości Kliena - funkcji, która zaciekawi przedsiębiorców planujących swoje działania marketingowe.Wykorzystaj potencjał YouTube dzięki reklamom Google Ads
22.04.2020 | Google Ads
Najpopularniejszy serwis wideo na świecie posiada ponad miliard użytkowników, a każdego dnia pojawia się tam niemal 100 tysięcy nowych filmów. Również w Polsce ponad 70% internautów aktywnie korzysta z YouTube. To przekłada się na świetne zasięgi i możliwości dotarcia do użytkownika. Jak zatem wykorzystać możliwości platformy do swoich celów biznesowych?Strategie określania stawek w Google Ads
10.03.2020 | Google Ads
Tworząc nową kampanię w Google Ads, jednym z etapów jest wybór metody określania stawek. Ilość opcji, jakie proponuje nam narzędzie jest spora, a automat staje się coraz bardziej popularny. Oto co musimy wiedzieć na temat strategii określania stawek w Google Ads!