Zgłębiaj wiedzę

Odkrywaj tajniki
Performance’u Funkcjonalnego

Na co zwrócić uwagę, tworząc reklamy na Instagramie? 5 tipów dla kont firmowych

| SEM Social media

Aby skutecznie – a do tego niewielkim kosztem – realizować wybrany cel reklamowy za pomocą Instagrama, trzeba przestrzegać kilku prostych zasad. Podczas tworzenia kampanii reklamowej zdarza się jednak, że nawet oczywiste aspekty są pomijane. By uniknąć prostych błędów, warto skorzystać z naszych 5 złotych zasad, które pozwolą ci zwiększyć skuteczność reklam na Instagramie.

Audyt konta reklamowego (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok, Pinterest)

| Raporty i Dane SEM

Prowadząc kampanie w internecie, trzeba stale trzymać rękę na pulsie. Nie wystarczy, że puścisz w świat reklamę zgodnie z własnym „widzimisię”. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz regularnie dbać o audyt kampanii płatnych. Wówczas unikniesz bezsensownego przepalania budżetu i będziesz mógł skupić się na liczeniu konwersji. Czym jest audyt konta reklamowego, jak wygląda i dlaczego warto go zrobić?

1 2 4 5