baner baner

Konsultacje SEO – co robić, gdy potrzebujesz doradztwa?

Nie każdy jest gotowy na działania SEO w pełnym zakresie. Wiele osób chce samodzielnie spróbować marketingu w wyszukiwarkach, bez koniczności angażowania w to specjalistów. Właśnie dla takich ludzi powstał consulting SEO!

Czym jest doradztwo SEO?

Nikt nie jest ekspertem w każdej dziedzinie. Często zdarza się, że podejmujesz samodzielne kroki w zakresie pozycjonowania i optymalizacji, jednak potrzebujesz wskazówek i porad, w jaki sposób uporać się z problemami, które napotkasz.
W tym celu stworzono konsultacje działań SEO. To usługa, dzięki której uzyskasz odpowiedzi na dręczące cię pytania i dowiesz się, jakich działań potrzebujesz, by zyskać satysfakcjonujące efekty.

Czy konsultacje SEO to to samo co audyt SEO?

Czasem można spotkać się z takim porównaniem, jednak konsultacje SEO nie są tym samym co audyt. Choć w ramach consultingu SEO często uzyskasz krótki, uproszczony raport SEO, są to zupełnie odmienne usługi.
Audyt SEO to długa, szczegółowa analiza stanu twojej strony oraz plan strategii pozycjonowania, Konsultacja to rozmowa, w czasie której konsultant SEO wysłucha twoich pytań i udzieli na nie odpowiedzi. Pomoże dobrać strategię i przekaże niezbędną wiedzę na interesujący cię temat.

Kiedy warto skorzystać z konsultacji SEO?

Konsultacja SEO może być przydatna na niemal każdym etapie, jednak są szczególne momenty, w których warto z niej skorzystać. Jeśli planujesz rozbudowę lub zmianę wyglądu strony, konsultacja SEO jest czymś, z czego powinieneś skorzystać.
Tego typu konsultacje pozycjonowania to także świetny pomysł, kiedy pragniesz spróbować własnych sił w optymalizacji swojej strony internetowej, ale nie masz wystarczającej wiedzy, by zrobić to dobrze.

Dla kogo przeznaczone są konsultacje SEO?

Doradztwo SEO przeznaczone są przede wszystkim dla osób, które poszukują prostych rozwiązań w zakresie strategii pozycjonowania, które są w stanie wdrożyć samodzielnie.
To także świetna oferta dla osób, które poszukują odpowiedzi na konkretne pytania związane z optymalizacją strony, lub zwyczajnie potrzebują szybkiego szkolenia SEO, z zakresu podstaw pozycjonowania i optymalizacji.

Czy do SEO konsultacji musisz mieć przygotowane pytania?

Wielu klientów przychodzi na konsultacje SEO z obszerną listą konkretnych pytań dotyczących ich strony lub sklepu internetowego. Zdarza się jednak, że doradztwa w zakresie SEO szukają osoby, które nie mają sprecyzowanych wymagań, co do takiego spotkania. W obu wypadkach jesteśmy w stanie przeprowadzić efektywne konsultacje.
Przeważnie tacy klienci chcą poznać proste sposoby na poprawienie swojej pozycji w Google, a ich jedynym pytaniem jest „jak sprawić, by moja strona była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania?”. W ciągu krótkiego spotkania jesteśmy w stanie przeanalizować problemy, z którymi się borykasz oraz udzielić ci kilku prostych i skutecznych wskazówek, jak zmodyfikować witrynę i jakie działania SEO prowadzić, by pozycjonowanie miało sens.

Czego dowiesz się na konsultacjach SEO?

Przede wszystkim na konsultacjach SEO poznasz mocne i słabe strony swojej witryny i dowiesz się, jak wyeliminować pewne błędy. Czasem wystarczy już jedna godzina rozmowy, byś wdrożył w życie konkretne działania, które umocnią twoją pozycję w Google.
To także prosty sposób na przyspieszony kurs podstaw SEO w zakresie, który cię interesuje. Zamiast przeszukiwać sieć w poszukiwaniu potrzebnych informacji, wystarczy jedno spotkanie z konsultantem, który wyjaśni ci wszystko, czego potrzebujesz.

Jak przebiega konsultacja SEO?

W zależności od tego, czy masz przygotowaną długą listę pytań lub zagadnień, które chcesz omówić, czy też wolisz, by rozmowa płynęła własnym torem, forma konsultacji pozycjonowania może się różnić.
Na wstępie przeprowadzamy krótką rozmową, w celu rozpoznania konkretnego przypadku. Ty opowiesz nam, czego oczekujesz, my dopytamy o szczegóły dotyczące twojej strony WWW.
Gdy już mamy wstępne informacje, wiemy, ile czasu będziemy potrzebować i czego konkretnie potrzebujesz, by rozwiązać twoje problemy. Wówczas możemy umówić się na spotkanie, a jeśli istnieje taka potrzeba: skontaktować się telefonicznie lub z pomocą Skype.
Jeśli ciężko jest ci sprecyzować problem, z którym się do nas zgłaszasz - nie martw się. W czasie rozmowy postaramy się nakierować cię na właściwy tor i poprowadzić cię przez odpowiednie zagadnienia ze świata pozycjonowania.

Jaki jest koszt doradztwa SEO?

Jeśli nie potrzebujesz pełnego wsparcia w zakresie pozycjonowania i optymalizacji witryny i nie zależy ci na szczegółowym audycie, a jedynie chcesz poznać odpowiedzi na nurtujące cię pytania w zakresie prowadzenia kampanii SEO, umów się na konsultację. Koszt tego typu doradztwa zaczyna się od 200 złotych za godzinę, a konkretna kwota oraz czas spotkania są ustalane indywidualnie.