Wishlista w sklepie internetowym – niezbędna funkcja każdego e-commerce
| E-commerce
Jak sprawić, aby użytkownik, który nie jest jeszcze gotowy do dokonania pierwszego zakupu, stał się naszym klientem? Wykorzystaj potencjał wishlisty!
Jak sprawić, aby użytkownik, który nie jest jeszcze gotowy do dokonania pierwszego zakupu, stał się naszym klientem? Wykorzystaj potencjał wishlisty!
Prowadzenie biznesu e-commerce to nieustanne dostosowywanie się do oczekiwań klientów oraz pojawiających się na rynku trendów. Jednym z wiodących trendów w obsłudze klienta w sklepach internetowych jest wykorzystywanie do komunikacji chatbotów. Czy są one kluczem do zwiększenia satysfakcji klientów i poprawy wyników sprzedaży? Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się więcej!
Poznaj przyczyny porzucania koszyków przez klientów w branży fashion i rozwiązania, które warto wprowadzić, aby skutecznie im przeciwdziałać.
Jakie działania promocyjne warto wdrożyć, aby Twoja marka na dobre zapadła w pamięci potencjalnych klientów, a co za tym idzie – zwiększyła swoje zyski?
Przy projektowaniu stron internetowych istnieją trzy sposoby organizacji treści: paginacja, infinite scroll i przycisk „załaduj więcej”. W tym artykule skupiamy się na paginacji i infinite scroll. Paginacja polega na podziale treści na wiele stron, podczas gdy infinite scroll umożliwia ładowanie nowych treści na jednej stronie, pozwalając użytkownikom na ciągłe przewijanie. Każda z tych technik ma swoje zalety i wady. Warto je poznać przed wyborem i wdrożeniem odpowiedniego rozwiązanie dla swojej strony.
Zwroty produktów w sklepach internetowych stają się coraz bardziej powszechne, stanowiąc wyzwanie dla sprzedawców online. W tym artykule eksplorujemy skuteczne metody i strategie, które pozwalają firmom ograniczać liczbę zwrotów, podnosząc tym samym satysfakcję klientów i poprawiając rentowność biznesu.
Zapewne większość z nas słyszała o cyklu życia produktu, który obejmuje jego wprowadzenie na rynek, fazę wzrostu, dojrzałości, spadku oraz wycofania z rynku. Nie wszyscy przedsiębiorcy jednak w podobny sposób rozpatrują swoich klientów. Tymczasem okazuje się, że cykl życia klienta, zwany częściej wartością życiową klienta lub z angielskiego Customer Lifetime Value (CLV) jest faktem, który odpowiednio zbadany, dostarczy nam mnóstwo przydatnych informacji potrzebnych do skutecznego prowadzenia biznesu.
Odpowiednio zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Ta zasada ma szczególne zastosowanie w branży e-commerce, gdzie klient nie może go ani dotknąć, ani zobaczyć na żywo. Aby wpłynąć na doświadczenia zakupowe użytkowników i podnieść współczynnik konwersji, powinniśmy zadbać o reprezentację wizualną produktów. W artykule wyjaśniamy, jakie działania wdrożyć, aby sklep internetowy skutecznie sprzedawał!