Analityka
Dlaczego analityka internetowa jest Ci potrzebna?
Rzetelna analiza jest pierwszym krokiem do poznania zagadnienia, w którym chcemy podjąć działania. Nie inaczej jest z Internetem, gdzie zaawansowane narzędzia analityczne pozwalają nam kierować swoje kroki zawsze tam, gdzie możemy „ugrać” dla siebie najwięcej i nie błądzić po omacku.
Czym jest analityka internetowa? To proces gromadzenia i analizy danych ilościowych i jakościowych. Są one przetwarzane w jednym konkretnym celu: aby lepiej poznać zachowania użytkowników, a konkretniej twoich klientów, w całej skomplikowanej sieci powiązań, jaką jest Internet. Następnym krokiem jest wdrożenie efektywnych dla konkretnego biznesu rozwiązań i działań – takich, które zapewnią ci wzrost konwersji. Musisz wiedzieć, że nie ma efektywnych kampanii i działań pozycjonujących bez zaawansowanej analityki. Analityka internetowa powie ci dużo więcej o zachowaniach twoich klientów w Sieci, niż oni sami wiedzą na ten temat. Prowadząc e –commerce lub usługi online, koniecznie skorzystaj z tej możliwości – w przeciwnym razie ryzykujesz, że wcześniej czy później konkurencja zostawi cię w tyle.
Dlaczego warto wybrać analitykę internetową?
Decyzje biznesowe oparte o realne dane
Nie podejmujemy decyzji biznesowych w ciemno! Wszystkie nasze zalecenia są pochodną analizy realnych danych liczbowych, pochodzących z wielu różnych raportów.
Rzeczywiste dane analityczne
Z nami masz pewność, że realizowane działania opierają się na pewnych, konkretnych i realnych danych. Powiedz “cześć” niekompletnym lub niewiarygodnym raportom, z jakimi miałeś do czynienia!
Wzrost współczynnika konwersji
Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. Wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.
Zwiększenie zaangażowania użytkowników
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest aktywność potencjalnych klientów. Dzięki tworzeniu interesującego contentu oraz dobrej strategii działań marketingowych zwiększymy zaangażowanie Twoich użytkowników i pomożemy Ci nawiązać z nimi pozytywną relację.
Co oferujemy?
Konfiguracja narzędzi ilościowych i jakościowych
Analityka to nie tylko liczby, ale również dane jakościowe. Skonfigurujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne narzędzia, byś mógł oprzeć się na rzetelnych, prawdziwych danych.
Podejście data-driven
Nasze działania marketingowe realnie opieramy na danych. Podejście data-driven pozwala nam planować pracę, która ma sens i przynosi korzyści!