Marketing automation
Dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation?
Marketing Automation automatyzuje i wspiera szeroko rozumiane relacje z klientami oraz zmniejsza koszty pozyskania klientów za pomocą takich narzędzi jak e-mail i sms marketing, działania on-site oraz sztuczna inteligencja.
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał swojego biznesu, zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność działań marketingowych Twojej Marki, postaw na automatyzację marketingu!
Włączenie Marketing Automation do biznesu pozwala podnieść przychody oraz zwiększyć współczynnik retencji klientów poprzez automatyzację procesów sprzedaży i analityki oraz wielokanałowe działania marketingowe.
Marketing Automation to narzędzie omnichannelowe, w którym to każda część systemu może na siebie wpływać i – dzięki sprawnemu wdrażaniu – tworzyć spójną całość w ramach obranej strategii. Jednocześnie może też działać wielokanałowo i każde narzędzie jest kompletne w swoim wymiarze.
Zautomatyzuj działania marketingowe w oparciu o zachowania użytkowników i skutecznie targetuj swoje kampanie!
Kiedy warto wdrożyć Marketing Automation?
- Gdy ruch na twojej stronie jest na odpowiednim poziomie
- Gdy posiadasz klientów powracających
- Gdy potrzebujesz dodatkowej analityki w zakresie relacji z klientem
- Gdy posiadasz szeroką ofertę produktową
Dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation
- Gdy ruch na twojej stronie jest na odpowiednim poziomie
- Gdy posiadasz klientów powracających
- Gdy potrzebujesz dodatkowej analityki w zakresie relacji z klientem
- Gdy posiadasz szeroką ofertę produktową
- Klient powracający jest 7x tańszy niż nowy
- Większy współczynnik konwersji
- Większe przychody
- Większa średnia wartość koszyka
- Lojalizacja klientów
- Większa wartość wskaźnika CLV (Customer Lifetime Value)
- Możliwość segmentacji bazy klientów
- Dostęp do voice search dla e-commerce zamiast filtrowania standardowego
- Możliwość personalizacji relacji z klientami – konsumenci to cenią!
65% konsumentów twierdzi, że otrzymywanie spersonalizowanych ofert oraz zaprojektowanych pod kątem osobistych oczekiwań promocji pozytywnie wpływa na ich lojalność - Możliwość tworzenia i wysyłania spersonalizowanych newsletterów
- Możliwość tworzenia scenariuszy automatyzacji
- Dostęp do dodatkowego narzędzia analitycznego, które w połączeniu z GA4 daje szerokie spektrum dodatkowej wiedzy, na podstawie której podejmujemy decyzje biznesowe
- Możliwość wielokanałowej komunikacji z klientami (email, marketing automation, sms, pop-up, web push, etc.)
- 5% wzrost customer retention powoduje 25–80% wzrost przychodu Twojego sklepu
Dla kogo Marketing Automation jest dobrym rozwiązaniem?
Marketing Automation dla e-commerce
To praca nad zdobywaniem nowych lojalnych subskrybentów = nowych klientów, automatyzacja poprzez inteligentne scenariusze Marketing Automation (porzuconego koszyka, rekomendacji, cross/up-sellingowe, lojalizacji, po zakupie, odzyskiwanie klientów i wiele innych), segmentacja klientów przez narzędzia RFM (kiedy klient ostatnio zakupił produkt / jak dużo zapłacił / jak często robi zakupy), narzędzia rekomendacji powiązane ze sztuczną inteligencją, dzięki którym każdy sklep będzie wysyłał spersonalizowane oferty lub komunikaty, tworzone pod kątem indywidualnych oczekiwań.
Marketing Automation dla B2B
Dzięki Marketing Automation możemy zaprojektować indywidualne biznesowe ścieżki komunikacji między biznesem i klientem, a przez to wzmacniać wizerunek i walczyć o nowe leady i cele biznesowe. Sprzedaż opiera się na zbudowaniu relacji, ponieważ proces decyzyjny jest długi i pozyskanie klienta powinno odbywać się wielokanałowo. Dodatkowo kładziemy tutaj nacisk na działania analityczne, a pozyskane dane wykorzystujemy do tworzenia nowych relacji i zwiększenia sprzedaży.
Marketing Automation dla B2C
Analizujemy indywidualnie potrzeby firm działających w modelu B2C i na tej podstawie możemy zaproponować narzędzia, które pomogą edukować klientów oraz tworzyć indywidualne rozwiązania wspierające działania danego projektu.