Kampanie płatne
Dlaczego audyt i optymalizacja Google Ads są Ci potrzebne?
Na pewno zgodzisz się z nami, że działanie marketingowe, na które przeznaczasz czas i pieniądze, powinny być jak najbardziej rentowne oraz całkowicie pod kontrolą – Twoją lub współpracujących z Tobą specjalistów. Chcesz mieć pewność, że nie „przepalasz” swojego budżetu na zbędne działania reklamowe? Zleć nam audyt i optymalizację kampanii Google Ads! Te działania mają na celu analizę poszczególnych składowych Twojej kampanii (np. struktury, ustawień, słów kluczowych, reklam czy rozszerzeń) wykazanie wszystkich mocnych i słabych stron, ale przede wszystkim błędów, które mogą decydować o jej skuteczności. Możesz mieć pewność, że nasi specjaliści podejdą do procesu audytowania holistycznie, mając cały czas na uwadze kluczowe dla Ciebie cele. Dlatego też pierwszy krok audytu rozpoczyna się od rozmowy o Twoim problemie, oczekiwaniach i celach marketingowych. Specjaliści z dużą wnikliwością przeanalizują każdy szczegół kampanii i zarekomendują zmiany we wszystkich możliwych etapach tak, aby po ich wdrożeniu, wycisnąć z reklamy jak najwięcej.
Korzyści płynące z przeprowadzenia audytu konta reklamowego i optymalizacji kampanii Google Ads:
Uzyskanie realnego obrazu konta reklamowego Google
Dzięki audytowi nie będziesz musiał obawiać się, że Twoje konto reklamowe pokazuje Ci błędne, niepełne dane. Po wdrożeniu wszystkich wytycznych uzyskasz realny obraz swojego konta Google.
Uzyskanie listy obszarów wymagających poprawy
Nic nie umknie naszej uwadze! Przeprowadzając audyt znajdziemy wszystkie błędy i wskażemy elementy, które wymagają poprawy.
Wzrost wyników dzięki optymalizacji kampanii
Nigdy nie spuszczamy naszych kampanii z oka. Stale monitorujemy i optymalizujemy reklamy, by osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Wyznaczenie nowych kierunków promocji
Zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje reklamy osiągały jeszcze lepsze rezultaty? My już to wiemy! Dzięki stałej optymalizacji i monitorowaniu konta, wyznaczymy dla Ciebie nowe kierunki promocji.
Co oferujemy w ramach przeprowadzenia audytu konta reklamowego i optymalizacji kampanii Google Ads?
Audyt konta w oparciu o 50 kluczowych czynników
Nawet nie wiesz, ile czynników może mieć wpływ na funkcjonowanie Twojego konta reklamowego. My przeanalizujemy je wszystkie i wskażemy zmiany, które należy wdrożyć, by usprawnić działanie reklam.
Stała optymalizacja kampanii w oparciu o KPI
Cały czas przyświecają nam cele i wskaźniki wyznaczane na początku współpracy. Optymalizując kampanię zawsze dbamy o to, by realizować uzgodnione założenia.
Audyt konta wykonany przez 2-osobowy zespół
Pracując w pojedynkę łatwo coś przeoczyć. Nasi specjaliści przeprowadzają audyty w dwuosobowych zespołach, by mieć na wszystko oko.
Analiza dotychczasowych wyników w ujęciu wielokanałowym
Nigdy nie myślimy wąskotorowo. Szeroko analizujemy wszystkie aspekty Twoich kampanii, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne kanały.