User Experience

Dlaczego audyt UX – użyteczności strony jest Ci potrzebny?

Strona internetowa powinna być narzędziem ułatwiającym lub pozwalającym spełnić określone cele: dla e –commerce celem będzie sprzedaż, dla firmy – pozyskanie zapytania ofertowego, zapis do newslettera, pobranie pliku, dla usług – zarejestrowanie konta lub pobranie aplikacji. Aby serwis WWW doprowadził twojego klienta do wykonania pożądanej akcji, musi być w odpowiedni sposób zaprojektowany. Czy tak rzeczywiście jest, wykaże audyt UX (z ang. User Experience). Dzięki analizie serwisu będziemy w stanie zdiagnozować, czy witryna posiada odpowiednią strukturę i architekturę informacji oraz wartościowe dla użytkownika i Google treści oraz czy nawigacja skłania użytkownika do realizacji określonych celów. Do przeprowadzenie audytu UX wykorzystujemy zaawansowane, odpowiednio skonfigurowane narzędzia analityczne. Finalny raport będzie stanowił profesjonalną bazę do zaproponowania zmian, których głównym celem będzie zwiększona liczba konwersji na Twojej stronie WWW. Oprócz tego, dobrze zaprojektowana strona przełoży się na pozytywne doświadczenie klienta wynikające z interakcji, jaką z nią nawiązuje, czego finalnym efektem jest poprawa wizerunku twojej marki. Przekonaliśmy Cię?

Korzyści płynące z przeprowadzenia audytu UX – użyteczności strony:

Poprawa usability serwisu

Potrafimy sprawić, by klient zakochał się w Twojej stronie. Z nami każdy odwiedzający będzie mógł poczuć się komfortowo, jak u siebie w domu!

Wzrost współczynnika konwersji

Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. Wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.

Zwiększenie zaangażowania użytkowników

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest aktywność potencjalnych klientów. Dzięki tworzeniu interesującego contentu oraz dobrej strategii działań marketingowych zwiększymy zaangażowanie Twoich użytkowników i pomożemy Ci nawiązać z nimi pozytywną relację.

Wzrost współczynnika konwersji

Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. My wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.

Co oferujemy w ramach przeprowadzenia audytu UX – użyteczności strony?

Konfiguracja narzędzi jakościowych

Dbając o doświadczenie użytkownika, konieczna jest konfiguracja narzędzi, które pomogą Ci zebrać niezbędne, rzetelne dane jakościowe.

Określenie ścieżek konwersji

Chcesz wiedzieć, jak wygląda droga klienta przed zakupem? Nic prostszego! Sprawdzimy, jakimi ścieżkami poruszają się klienci i pokażemy Ci, co można usprawnić, by poprawić współczynnik konwersji.

Dokument z wytycznymi do wdrożenia

Przygotujemy dla Ciebie gotową instrukcję i dokładne wskazówki, które pomogą Ci wdrożyć konieczne zmiany.

Zaprojektowanie person

Pomożemy Ci zaprojektować persony i zdobyć potrzebne informacje, byś mógł lepiej realizować potrzeby swoich klientów.