Analityka
Dlaczego prowadzenie i badanie analityki internetowej jest Ci potrzebne?
Dlaczego prowadzenie analityki internetowej jest ci potrzebne? Dzięki niej dowiesz się jakie potrzeby i oczekiwania mają twoi klienci, a co za tym idzie, w które usługi czy produkty warto inwestować. Zrozumiesz, z jakimi problemami spotykają się użytkownicy w interakcji z twoją firmą w Internecie i poprawisz współczynnik konwersji. Dowiesz się, w jakich kanałach komunikacyjnych warto być obecnym (między innymi na podstawie obserwacji bezpośredniej konkurencji) i jaki content interesuje twoich klientów. Przekonasz się także, jaki jest koszt pozyskania leada i czy można go obniżyć oraz jak skuteczniej przeprowadzić działania reklamowe. Jeśli jednak nie masz czasu i nie chcesz sobie tym zaprzątać głowy, zostaw to nam! Jesteśmy agencją działającą w modelu DMF, która potrafi wziąć na swoje barki odpowiedzialność za rozwój twojego biznesu.
Korzyści z prowadzenia i badania analityki internetowej:
Decyzje biznesowe oparte o realne dane
Nie podejmujemy decyzji biznesowych w ciemno! Wszystkie nasze zalecenia są pochodną analizy realnych danych liczbowych, pochodzących z wielu różnych raportów.
Rzeczywiste dane analityczne
Z nami masz pewność, że realizowane działania opierają się na pewnych, konkretnych i realnych danych. Powiedz “cześć” niekompletnym lub niewiarygodnym raportom, z jakimi miałeś do czynienia!
Wzrost współczynnika konwersji
Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. Wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.
Zwiększenie zaangażowania użytkowników
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest aktywność potencjalnych klientów. Dzięki tworzeniu interesującego contentu oraz dobrej strategii działań marketingowych zwiększymy zaangażowanie Twoich użytkowników i pomożemy Ci nawiązać z nimi pozytywną relację.
Co oferujemy w ramach prowadzenia analityki internetowej?
Konfiguracja narzędzi ilościowych i jakościowych
Analityka to nie tylko liczby, ale również dane jakościowe. Skonfigurujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne narzędzia, byś mógł oprzeć się na rzetelnych, prawdziwych danych.
Podejście data-driven
Nasze działania marketingowe realnie opieramy na danych. Podejście data-driven pozwala nam planować pracę, która ma sens i przynosi korzyści!
Zaawansowane raporty analityczne
Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele informacji można wyciągnąć na temat Twojej strony. Dzięki zaawansowanej analityce dowiesz się wszystkiego o swojej stronie internetowej i użytkownikach.
Śledzenie zachowań użytkowników
Wiemy prawie wszystko o Twoich użytkownikach. Niczym detektywi śledzimy każdy ich krok, by móc przekazać Ci jak najwięcej informacji na ich temat.