Analityka

Dlaczego implementacja tagów na stronach i e-commerce są Ci potrzebne?

Prawidłowa implementacja tagów – czyli kodów śledzących – na Twojej stronie firmowej lub w sklepie internetowym pozwala na rejestrowanie każdego zachowania użytkownika. Na tej podstawie analitycy mogą wyciągać wnioski z zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych na www, a także mierzyć konwersję oraz wyświetlać sprecyzowane komunikaty reklamowe skierowane do użytkowników, znajdujących się już poza Twoją witryną (remarketing). Tagi są ściśle związane z działaniami w Google Analytics, a w tym w Google Ads, gdyż odpowiednio zdefiniowane kody śledzące dostarczają nam informacji o skuteczności kampanii reklamowych. Jeśli Twoja strona posiada już wdrożony kontener tagów, czyli Google Tag Manager (GTM), to w ramach usługi nasi specjaliści zweryfikują, czy jest odpowiednio zoptymalizowany. Następnie zarekomendują wdrożenie tych kodów, które będą mierzyły konkretne zachowania użytkowników, uwzględniając Twoje cele biznesowe.

Jakie korzyści przyniesie Ci implementacja tagów na stronie internetowej i w e-commerce?

Decyzje biznesowe oparte o realne dane

Nie podejmujemy decyzji biznesowych w ciemno! Wszystkie nasze zalecenia opieramy o setki realnych danych, pochodzących z różnych raportów.

Rzeczywiste dane analityczne

Z nami możesz mieć pewność, że opierasz się na pewnych, konkretnych i rzeczywistych danych. Nie musisz martwić się o niekompletne, zafałszowane raporty.

Śledzenie kluczowych ścieżek konwersji

Dowiedz się, skąd przychodzą na Twoją stronę osoby chętne dokonać zakupu. Śledząc kluczowe ścieżki konwersji będziesz mógł lepiej dysponować swoim budżetem na reklamy.

Śledzenie zachowań użytkowników

Wiemy wszystko o tym, co robią Twoi użytkownicy. Niczym detektywi śledzimy każdy ich krok, by móc przekazać Ci jak najwięcej informacji na temat Twoich klientów.

Co oferujemy w ramach implementacji tagów na stronie i w e-commerce?

Zdefiniowanie lejków sprzedażowych

Wiemy, jak poprowadzić Twoich klientów od zdobycia ich uwagi, aż po zakup produktu. Dla nas to bułka z masłem!

Wpięcie celów w witrynie

Chcesz wiedzieć, jak działania reklamowe wpływają na konwersje? Dzięki wpięciu celów w witrynie będziesz mógł weryfikować skuteczność reklamy i sprawdzać, czy użytkownicy realizują Twoje założenia.

Wpięcie zdarzeń w witrynie

Śledź działania użytkowników na Twojej stronie dzięki poprawnie skonfigurowanym zdarzeniom. Dowiedz się, jak wyglądają ich interakcje z Twoją stroną i co możesz zrobić, by poprawić swoje wyniki.

Konsultacje analityczne

Z przyjemnością przeprowadzimy Cię przez wszystkie niejasne zagadnienia analityki i pokażemy Ci, jak poruszać się po świecie danych, by wykorzystać je do swoich celów.