Analityka
Dlaczego audyt i konfiguracja konta Google Tag Manager są Ci potrzebne?
Google Tag Manager (GTM) to niezbędne narzędzie dla właścicieli stron internetowych, które pomaga w pomiarze ruchu, identyfikacji zachowań użytkowników, wyświetleń, konwersji i w monitorowaniu statystyk. Stanowi obowiązkowy punkt wyjściowy do analizy danych zebranych podczas trwających kampanii marketingowych. Każdą akcję użytkownika da się zmierzyć za pomocą konkretnego tagu, a Google Tag Manager pełni funkcję kontenera, który agreguje je wszystkie. W toku audytu i konfiguracji Google Tag Managera na Twojej stronie internetowej nasi specjaliści zweryfikują, czy Google Analytics i inne tagi są podpięte we właściwy sposób i poprawnie zbierają zdarzenia. Brakujące kody zostaną wdrożone, dane posegmentowane i odpowiednio zoptymalizowane – tak, aby posłużyły za najlepszą bazę do raportowania. Dopiero po podjęciu takich kroków, będziesz w 100% pewien, że raporty tworzone na podstawie takich informacji zawsze będą wiarygodne i użyteczne.
Co zyskasz mając audyt i konfigurację konta Google Tag Manager?
Decyzje biznesowe oparte o realne dane
Nie podejmujemy decyzji biznesowych w ciemno! Wszystkie nasze zalecenia są pochodną analizy realnych danych liczbowych, pochodzących z wielu różnych raportów.
Rzeczywiste dane analityczne
Z nami masz pewność, że realizowane działania opierają się na pewnych, konkretnych i realnych danych. Powiedz “cześć” niekompletnym lub niewiarygodnym raportom, z jakimi miałeś do czynienia!
Śledzenie kluczowych ścieżek konwersji
Dowiedz się, skąd przychodzą na Twoją stronę osoby chętne dokonać zakupu. Śledząc kluczowe ścieżki konwersji będziesz mógł lepiej dysponować swoim budżetem na reklamy.
Śledzenie zachowań użytkowników
Wiemy prawie wszystko o Twoich użytkownikach. Niczym detektywi śledzimy każdy ich krok, by móc przekazać Ci jak najwięcej informacji na ich temat.
Co oferujemy w ramach audytu i konfiguracji konta Google Tag Manager?
Dokument z błędami i rekomendacjami
Nasi specjaliści opracują dla Ciebie kompletny dokument z wykazem błędów i propozycji, które warto wdrozyć w życie, by uzyskać lepsze wyniki.
Konfiguracja narzędzi ilościowych
Analityka to nie tylko liczby, ale również dane jakościowe. Skonfigurujemy dla Ciebie wszystkie niezbędne narzędzia, byś mógł oprzeć się na rzetelnych, prawdziwych danych.
Wpięcie tagów śledzących
Wpięcie tagów śledzących to pierwszy krok do poważnej analizy strony. Dzięki temu dowiesz się wszystkiego o swoich użytkownikach i ich interakcjach.
Konsultacje analityczne w ramach audytu
Nie wszystkie elementy audytu są dla Ciebie jasne? W ramach usługi zapewniamy specjalistyczne konsultacje analityczne, byś mógł poznać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.