baner baner

Szkolenia z marketingu internetowego

Chcesz dowiedzieć się, jak zareklamować swój biznes w internecie? Zależy ci na tym, by zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i podnieść przychody? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak działa marketing internetowy szkolenia w VeneoSEM pomogą ci to zrozumieć.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach z marketingu prowadzonym przez Veneo Performance?

Obecność w internecie dla większości branży stała się koniecznością. Od tego, w jaki sposób poprowadzisz działania marketingowe może zależeć przyszłość twojego biznesu. Wybierając szkolenie z marketingu w internecie w VeneoSEM dowiesz się, jak zwiększyć rozpoznawalność twojej firmy w oczach potencjalnych klientów, a także podnieść obroty.
Po ukończeniu naszego szkolenia marketing internetowy przestanie być dla ciebie zagadką, a stanie się sprzymierzeńcem w walce o cel Podczas kursu e marketingu dowiesz się, jak zbudować wizerunek swojej firmy w sieci, a także jak skutecznie podnieść poziom konwersji i trafić z komunikatem marketingowym do odpowiedniego użytkownika.
Nasz kurs marketingu internetowego jest prowadzony przez specjalistów – praktyków, którzy na co dzień prowadzą kampanie internetowe dla różnych branży. Dzięki temu uzyskasz odpowiedzi na nurtujące cię pytania oraz zdobędziesz umiejętności, które pozwolą ci na samodzielne prowadzenie kampanii w sieci.
Jeśli interesuje cię marketing w sieci szkolenie VeneoSEM prowadzone jest w niewielkich grupach i zapewnia sporą dawkę praktycznej wiedzy. Zajęcia oparte są o konkretne narzędzia, a bezpośredni kontakt z prowadzącym pozwala na rozwianie wszelkich wątpliwości i uzyskanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

Do kogo skierowane jest szkolenie z marketingu internetowego?

Szkolenie Marketing Internetowy skierowane jest do wszystkich osób, które są zainteresowane poznaniem metod na zwiększenie konwersji serwisu oraz sposobów prowadzenia kampanii marketingowych.
Udział w kursie mogą wziąć zarówno pojedyncze osoby, pracownicy poszczególnych działów oraz mikroprzedsiębiorcy, chcący rozwijać swoją wiedzę w zakresie e-marketingu, jak i całe zespoły czy firmy i instytucje, które chcą skorzystać ze szkoleń dedykowanych, uwzględniających ich potrzeby.

Szkolenia ecommerce

Specyficznym rodzajem kursów są szkolenia e commerce, przeznaczone dla właścicieli i osób pracujących w sklepach internetowych. Ze względu na wysoką konkurencyjność i specyfikę branży e-commerce, szkolenie z marketingu w sieci dla sklepów internetowych musi skupiać się na potrzebach sprzedażowych.

Program szkolenia z marketingu internetowego

Jak wyglądają szkolenia z marketingu online? Na wstępie dowiesz się, jak określić target i zbudować strategię marketingową. Dowiesz się, czym jest branding i w jaki sposób zarządzać opiniami w internecie.
Poznasz podstawy optymalizacji i pozycjonowania stron, a także dowiesz się, jak prowadzić kampanie w Google Ads i mediach społecznościowych. Poznasz narzędzia do analityki internetowej i marketingu, zdobędziesz wiedzę, jak prowadzić działania w zakresie Content, Influencer oraz E-mail marketingu, a także w jaki sposób testować nowe rozwiązania.

Target – kim jest twój potencjalny klient?

Na początku przygody z marketingiem internetowym należy dokładnie określić swoich potencjalnych klientów. Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób zdiagnozować markę lub produkt w internecie, jak określić idealnego klienta oraz jak szukać insightów konsumenckich.
Poznasz kanały, którymi dociera do ciebie użytkownik i sposoby, dzięki którym znajduje twoją firmę. Dowiesz się, jak sprawdzić, które źródła ruchu są dla ciebie najbardziej wartościowe i w jaki sposób możesz je wykorzystać.

Budowa strategii komunikacji marki w sieci

Budowa strategii e-marketingowej to konieczność przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań. Podczas szkolenia dowiesz się, jak planować dobór powierzchni reklamowej, jakie metody będą odpowiednie w przypadku twojego biznesu, a także w jaki sposób opracować spójną komunikację marki w sieci.

Branding i zarządzanie opiniami

Branding polega na utrwaleniu w oczach konsumentów zarówno faktu istnienia, jak i głównych cech twojej marki. To zadanie ma na celu budowanie wizerunku twojej firmy na szeroką skalę. To proces długotrwały, jednak dobrze prowadzony przynosi wymierne korzyści.
Oprócz kreowania świadomości marki istotne jest także zarządzanie opiniami w internecie. Szkolenie e marketing pozwoli ci zdobyć wiedzę na temat pozyskiwania cennych opinii, pozycjonowania ich oraz moderacji tych, które mogą być dla ciebie szkodliwe.

Optymalizacja i pozycjonowanie witryn

Choć pozycjonowanie ciężko przedstawić jako typowy przykład reklamy w sieci, SEO powinno stanowić jeden z elementów działań marketingowych w internecie. Podczas naszych szkoleń dowiesz się, czym jest optymalizacja stron internetowych i jak się do niej zabrać.
Poznasz narzędzia, które pomogą ci dobrać odpowiednie słowa kluczowe i wykonać audyt, dzięki któremu dowiesz się, co należy zmienić na twojej stronie, jak poprowadzić linkbuilding oraz jakie działania pod kątem pozycjonowania podjęła już twoja konkurencja.

Reklamy Google Ads

Kampanie Google Ads to obecnie jeden z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów dotarcia z przekazem do potencjalnego klienta. To nie tylko reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Google, ale także reklamy w YouTube, poczcie Gmail, aplikacjach oraz reklamy graficzne wewnątrz sieci reklamowej obejmującej ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji.
Podczas szkolenia poznasz możliwości kierowania reklam Google Ads, dowiesz się, jak ustawić i zarządzać kampanią, a także czym jest remarketing standardowy i dynamiczny oraz jak go poprowadzić.

Reklamy w social mediach: Facebook, Instagram

Media społecznościowe to kolejny, bardzo ważny element marketingu w sieci. Każdego dnia z Facebooka czy Instagrama korzystają miliony twoich potencjalnych klientów, dlaczego więc tego nie wykorzystać?
Marketing w mediach społecznościowych to nie tylko odpowiedni sposób planowania wpisów, ale również kampanie płatne. Dzięki szkoleniu w VeneoSEM dowiesz się, jak tworzyć angażujące posty i zachęcać swoich klientów do aktywności, a także w jaki sposób zaplanować budżet i prowadzić reklamę płatną.

Testowanie rozwiązań

Aby wszelkie optymalizacje i działania miały sens, warto sprawdzić ich skuteczność. Podczas kursu dowiesz się, w jaki sposób testować kolejne rozwiązania marketingowe, zarówno we wewnątrz strony, jak i te, które prowadzisz na zewnątrz. Poznasz sposoby na poznanie opinii użytkowników, jeszcze zanim rzucisz się na głęboką wodę i dowiesz się, w jaki sposób poprowadzić testy A/B.

Content marketing

Tworzenie angażujących treści, które sprzedają to jeden z ważniejszych trendów w marketingu internetowym. To nie tylko teksty, ale również podcasty czy filmiki, które publikujesz w różnych kanałach.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak przyciągnąć odbiorców chwytliwym tematem i co zrobić, by materiał był atrakcyjny i zapewniał ci konwersję. Liczy się nie tylko to, co jest w środku, ale również sam temat, który zainteresuje klientów.

Influencer marketing

Coraz bardziej popularny rodzaj docierania do klientów polega na działaniach influencerów związanych z twoją firmą. Obecnie influencerzy często stanowią podwaliny działań PR-owych i są swoistymi ambasadorami twojej marki.
Jeśli nie wiesz, jak zaplanować współpracę z influencerem, my podpowiemy ci jak to zrobić. Dowiesz się także, w jakiś sposób zmierzyć efektywność współpracy i czym kierować się przy wyborze odpowiedniej osoby.

E-mail marketing

Mogłoby się wydawać, że e-mail marketing odchodzi do lamusa, bo użytkownicy traktują tę formę reklamy jako spam. Nic bardziej mylnego! Dobrze przygotowany newsletter jest doskonałą zachętą do dokonania konwersji, skierowaną bezpośrednio do osób zainteresowanych twoją ofertą. Wystarczy jedynie wiedzieć, jak to zrobić.
Szkolenie z marketingu online pozwoli ci zaplanować strategię mailingową, nauczy jak przygotować ciekawy i angażujący mailing, a także w jaki sposób rozbudować bazy mailingowe i badać efektywność komunikatów reklamowych. Podpowiemy również, które platformy do mailingu są warte uwagi i na co zwrócić uwagę, przy ich wyborze.

Przegląd narzędzi do marketingu internetowego

Nie da się prowadzić działań marketingowych w sieci bez wykorzystania narzędzi. W czasie szkolenia poznasz najpopularniejsze programy do analizy zachowań użytkowników, działań konkurencji, zarządzania projektami i treściami marketingowymi, linkbuildingu, e-mail marketingu, doboru słów kluczowych oraz monitoringu marki.

Najpopularniejsze błędy w kampaniach internetowych

Często zdarza się, że kampania internetowa nie przynosi spodziewanych efektów. Dlaczego tak się dzieje? Najczęściej powodem są błędy popełnione na etapie ustawiania kampanii.
Oprócz oczywistych rzeczy, jak słabo wyróżniająca się kreacja reklamowa, źle dobrany target i słowa kluczowe, pojawiają się również inne problemy, takie jak brak otagowania linku URL czy źle skonstruowana strona WWW. Podczas naszego szkolenia dowiesz się, jakie są inne najczęściej popełniane błędy i co możesz zrobić, by ich uniknąć.

Analityka internetowa w oparciu o narzędzia Google

Marketing w sieci to nie tylko reklamy, ale również monitoring i interpretacja wyników w oparciu o odpowiednie narzędzia. Podczas szkolenia dowiesz się, jak wykorzystać to, co oferuje ci Google do analizy zachowań użytkowników i skuteczności działań w e-marketingu.
Dowiesz się, czym różnią się badania ilościowe od jakościowych oraz w jaki sposób wykorzystać wiedzę, którą dadzą ci statystyki do poprawy kampanii internetowej.

E marketing szkolenie– korzyści

Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat, poświadczający zdobytą wiedzę i umiejętności. W czasie kursu będziesz miał możliwość zadawania pytań oraz sprawdzenia pozyskanych informacji w praktyce, pracując na prawdziwych przykładach.
Przeanalizujemy dla ciebie ciekawe przypadki oraz pomożemy w budowaniu strategii marketingowej dla własnej firmy. Jeśli chcesz się zapisać na szkolenie z e marketingu – odezwij się do nas!