baner baner

Reklama na Facebooku i Instagramie - szkolenie

Media społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram już dawno przestały służyć wyłącznie do oglądania zdjęć z wakacji twoich znajomych i uroczych filmików ze zwierzakami. Obecnie to miejsca o ogromnym potencjale reklamowym, dzięki którym masz szansę budować świadomość swojej marki i dotrzeć do potencjalnego klienta. Chcąc pokazać ci, jak wiele możesz zyskać dzięki obecności w social mediach, stworzyliśmy szkolenie z reklamy na Facebooku i Instagramie.

Szkolenie z reklamy na FB i Instagramie – dlaczego warto?    

Wielu ludzi, zwłaszcza młodych, śmieje się, że jeśli kogoś nie ma na Facebooku, oznacza to, że nie istnieje. Choć to powiedzenie jest zaledwie niewinnym żartem, w rzeczywistości kryje w sobie ziarnko prawdy – brak obecności marki w social mediach może wiązać się z ogromnymi stratami dla przedsiębiorstwa.
Nasze szkolenie z reklam na Facebooku i Instagramie ma na celu nauczenie cię, w jaki sposób wykorzystać potencjał marketingowy tych platform, zbudować świadomość twojej marki w oczach odbiorców oraz poprawić ilość konwersji na twojej stronie.
Kurs Facebook dla biznesu pomoże ci rozwijać twoją firmę i zwiększać zasięg twoich działań marketingowych. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne komunikaty reklamowe oraz jak realizować kampanię w social mediach krok po kroku. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz również imienny certyfikat

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie z Facebooka i Instagrama?

Chcesz poprawić jakość prowadzonych przez ciebie kampanii w social mediach? Myślisz nad tym, by rozszerzyć działania reklamowe na media społecznościowe? A może dopiero zaczynasz tworzyć swój biznes i zależy ci na tym, by od początku zaistnieć w świadomości klientów na FB?
Jeśli chciałbyś od podszewki poznać czym jest marketing na Facebooku szkolenie z VeneoSEM jest dla ciebie. Kursy Facebook to także świetna propozycja dla wszystkich marketing managerów, twórców start upów, freelancerów, właścicieli niewielkich biznesów czy specjalistów od marketingu.

Jak działa reklama na FB?

Na samym początku szkolenia Facebook od podstaw dowiesz się, w jaki sposób działa reklama na FB, jakie są typy i cele wykorzystania reklam, a także jaka jest potencjalna skuteczność poszczególnych formatów reklamowych w mediach społecznościowych. Poznasz modele płatności i dowiesz się jakie rzeczy są dozwolone, a jakich nie możesz reklamować na Facebooku.

Szkolenie z prowadzenia Facebooka – jak angażować fanów?

Reklama na FB to nie tylko płatne działania w Menadżerze reklam. To także umiejętność prowadzenia profilu na Facebooku poprzez tworzenie angażujących treści i aktywizowanie fanów. Z nami poznasz dobre i złe praktyki, dowiesz się, w jaki sposób promować swoją markę przez Facebooka oraz jak tworzyć spójny przekaz reklamowy.

Menadżer reklam

Nasz kurs to przede wszystkim praktyczne szkolenie Facebook Ads – z nami dowiesz się, jak założyć konto reklamowe na Facebooku oraz jak się po nim poruszać. Omówimy całą strukturę Facebook Ads oraz funkcje, które spełnia. Poznasz ustawienia konta, rozliczenia oraz elementy organizacyjne.
Pod koniec szkolenia z Facebooka, podczas warsztatów praktycznych nauczysz się samodzielnie tworzyć reklamy w FB Ads, wraz z dobraniem odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowaniem budżetu do obranych celów.

Menadżer firmy

Wiele osób myli Facebook Ads z Facebook Business Managerem. Oba te narzędzia, choć przydatne w prowadzeniu działań marketingowych, mają zupełnie inną rolę. Menadżer firmy pozwoli ci oddzielić prywatne konto od firmowego fanpage’a i utrzymać wszystkie biznesowe zasoby w jednym miejscu.
Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedział, jak skonfigurować Facebook Business Manager, w jaki sposób zarządzać rolami na kontach reklamowych i fanpage’ach oraz jak zarządzać stroną przy pomocy Menadżera.

Opłacalna i skuteczna reklama na FB – jak zarządzać budżetem?

Bardzo łatwo jest wydać pieniądze na reklamę i nie osiągnąć żadnych zauważalnych efektów. Budżet na reklamę potrafi zniknąć w mgnieniu oka, jeśli kampania nie jest dobrze zoptymalizowana.
Kurs reklamy na Facebooku pomoże ci wyciągnąć maksymalne korzyści z pieniędzy zainwestowanych w marketing. Dowiesz się jak zarządzać funduszem w taki sposób, by reklama była zarówno opłacalna, jak i skuteczna. Nauczysz się jak przeprowadzić optymalizację budżetu na poziomie kampanii oraz zestawu reklam.

Czym są cele reklamowe na Facebooku?

Facebook umożliwia każdemu reklamodawcy wybranie celów reklamowych. Dzielą się one na trzy kategorie: świadomość, działania i konwersja. W każdej kategorii mieści się kilka celów, które możesz wybrać.
Na szkoleniu z VeneoSEM dowiesz się, w jaki sposób dobrać cel reklamowy na Facebooku, by uzyskać to, co chcesz osiągnąć. I wbrew pozorom nie zawsze najlepszym rozwiązaniem będzie postawienie na konwersję. Z nami poznasz konkretne instrukcje działania i dowiesz się, jak wybierając cel optymalizować swoje reklamy.

Grupy docelowe na Facebooku

Od wielkości budżetu zależy w dużej mierze dobór grupy docelowej kampanii. Inaczej będziesz kierować reklamę, kiedy dysponujesz większym budżetem, niż gdy masz do wydania niewielką kwotę. Na naszym szkoleniu z Facebooka dowiesz się, jak tworzyć grupy docelowe, dobierać zainteresowania i lokalizację w przypadku różnych kampanii.
Razem z tobą zgłębimy również zagadnienie niestandardowych grup docelowych, bazujących na aktywnych użytkownikach profilu na Facebooku, bazach mailowych czy wysłanych formularzach kontaktowych.

Remarketing na Facebooku

Remarketing to doskonała szansa na dotarcie do osób, które już kiedyś miały styczność z twoją firmą, jednak nie wykonały działania, na którym ci zależało. Nasze szkolenie Facebook marketing pokaże ci, w jaki sposób wykorzystać opcje dotarcia do fanów, które oferuje ci Facebook.
Poznasz zarówno te proste, jak i te bardziej zaawansowane strategie remarketingowe. Dowiesz się także, jak zainstalować i skonfigurować Pixel Facebooka oraz jak korzystać z możliwości, jakie ci daje.

Messenger Marketing – co to jest?

Reklama to także umiejętna obsługa klienta. Facebookowy Messenger jest świetnym narzędziem, które umożliwia ci również zautomatyzowanie kontaktu z fanami.
Dzięki nam poznasz sposoby na wykorzystanie komunikatora do działań reklamowych oraz dowiesz się, czy warto korzystać z FB botów, a także jak automatyzacja może wpłynąć na postrzeganie twojej marki przez klientów.

Tworzenie pierwszej reklamy krok po kroku

Na sam koniec części Facebookowej szkolenia spróbujesz samodzielnie, krok po kroku uruchomić reklamę na Facebooku. Poznasz najczęstsze błędy i dowiesz się, co zrobić by ich uniknąć.
Podpowiemy ci także, w jaki sposób tworzyć kreacje reklamowe tak, by cieszyły oko użytkownika oraz jak pisać angażujące i sprzedające treści reklam.

Szkolenie z reklamy na Instagramie – konto prywatne i firmowe

Mimo że reklamy na Instagramie działają już od dłuższego czasu, wciąż większość osób kojarzy to miejsce wyłącznie z kontami prywatnymi. Na naszym kursie dowiesz się, czym różni się konto prywatne od firmowego oraz jak skonfigurować profil.
Nauczymy cię, jak utworzyć ciekawe bio i dobierać hashtagi w taki sposób, by zwiększać swoje zasięgi. Dowiesz się jak poprawnie zintegrować Instagram z Facebookiem, a także poznasz narzędzia, które pomogą ci w prowadzeniu działań marketingowych.

Reklama na Instagramie szkolenie z formatów reklamowych

Choć z początku Instagram wydaje się dość mało skomplikowaną platformą reklamową, w rzeczywistości daje ci ogromne pole do popisu. Na szkoleniu z Instagrama poznasz wszystkie dostępne formaty reklamowe i dowiesz się, jaka jest ich skuteczność, w zależności od celów, które chcesz spełnić.
Dowiesz się, jak tworzyć angażujące Instagram Stories i jak wykorzystać tę formę reklamową w komunikacji marki. Poznasz także możliwości zakupowe, jakie oferuje ci Instagram, dowiesz się, jak wykorzystać video oraz czy warto zainwestować w boty.

Kurs marketingu na Instagramie – tworzenie reklam

Szkolenia z VeneoSEM to nie jedynie wykłady teoretyczne. Podczas kursów przykładamy ogromną wagę do tego, byś mógł sprawdzić zdobytą wiedzę przetestować w praktyce. Dlatego podczas warsztatów w czasie zajęć nauczysz się od A do Z w jaki sposób tworzyć poszczególne reklamy na Instagramie oraz jakie narzędzia warto wykorzystać to realizacji Insta Stories.
Podpowiemy ci, jakie programy mogą pomóc ci w tworzeniu i obróbce zarówno formatów foto jak i video. Dowiesz się także, jak często oraz w jakich porach warto publikować posty na Instagramie oraz jak zwiększać zaangażowanie followersów przy użyciu różnych formatów reklamowych.
Podobnie jak w przypadku Facebooka powiemy, w jaki sposób ustalić budżet reklamy, harmonogram wyświetlania reklam oraz jak wybrać cele kampanii oraz zdefiniować grupę docelową.

Reklama na Facebooku i Instagramie – narzędzia analityczne

Prowadząc kampanię marketingową, bez względu na miejsce wyświetlania reklam, należy stale trzymać rękę na pulsie i analizować wyniki. Podczas naszego szkolenia poznasz narzędzia analityczne mierzące skuteczność twoich działań reklamowych, zarówno tych stworzonych przez Facebooka, jak i tych zewnętrznych, jak Iconosquare czy Later. Powiemy ci również, na jakie mierniki zwracać uwagę i w jaki sposób analizować dostępne statystyki.

Szkolenie Facebook i Instagram – optymalizacja kampanii

Optymalizacja kampanii jest konieczna, gdy działania nie przynoszą spodziewanych efektów. Warto jednak co jakiś czas dokonywać zmian w kampanii, nawet jeśli przynosi całkiem dobre wyniki, by stale ulepszać twoje reklamy.
Pokażemy ci w jaki sposób dokonywać audytu kampanii na Facebooku i Instagramie oraz jak optymalizować grupy docelowe, pojedyncze reklamy oraz całe kampanie. Dowiesz się także, jak rozbudowywać skuteczne kampanie social mediowe, by poprawić ich efektywność.
Opowiemy ci też o prawidłowej moderacji dyskusji pod swoimi reklamami – ignorując pytania i uwagi użytkowników możesz narazić się na spory kryzys wizerunkowy. Warto wiedzieć, jak go uniknąć!