Kampanie płatne

Dlaczego kampanie Programmatic są Ci potrzebne?

Kampanie Programmatic to technologicznie zaawansowany schemat, w którym zakup mediów (a konkretniej powierzchni reklamowej) niezbędnej do wyemitowania reklamy odbywa się automatycznie, głównie w modelu RTB (z ang. Real–Time Bidding). Oznacza to, że wraz ze startem kampanii i podczas każdorazowego ładowania strony internetowej, na której jest udostępniona powierzchnia reklamowa, odbywa się licytacja stawki, jaką płaci się za wyświetlenie. Następnie system aukcyjny decyduje, która reklama zostanie wyemitowana – wygrywa ta z najwyższą stawką. Cały zautomatyzowany proces (znajdywanie kontrahentów, publikacja ofert, ustalanie stawek, monitorowanie, optymalizacja czy płatność) jest możliwy dzięki platformom łączącym reklamodawców z wydawcami np. exchange DSP (z ang. Demand Side Platform) lub SSP (z ang. Supply Side Platform). Dzięki kampanii Programmatic jesteśmy w stanie docierać do jasno sprecyzowanej grupy docelowej Twojego sklepu internetowego, wzmacniać remarketing i w stosunkowo krótkim czasie określić, czy na danej platformie reklamowej możemy uzyskać pożądany zasięg komunikatu i oczekiwany zwrot z inwestycji.

Co zyskasz prowadząc z nami Kampanie Programmatic?

Reklamy wyświetlane w ramach wysokiej jakości powierzchni reklamowych

Nie każde miejsce na reklamę jest dobre. My dbamy o to, by Twoje kampanie wyświetlały się wyłącznie na najlepszych powierzchniach reklamowych.

W pełni mierzalne efekty

U nas nie kupujesz kota w worku. Wszystkie efekty pracy naszych specjalistów są w pełni mierzalne, dzięki czemu możesz stale kontrolować sytuację.

Porównanie efektywności działań RTB i Google Ads

Nie ograniczamy się i wykraczamy również poza ramy Google Ads, zyskując dostęp do ponad 80 innych giełd reklamowych.

Generowanie leadów / zwiększenie sprzedaży

Doskonale wiemy, jak wykorzystać reklamę do pozyskiwania kontaktów i zwiększania sprzedaży. Z nami nie musisz martwić się o realizację swoich celów!

Co oferujemy w ramach prowadzenia Kampanii Programmatic?

Korzystanie z zewnętrznych narzędzi optymalizacyjnych

Specjalistyczne narzędzia zewnętrzne są podstawą naszej pracy. Dzięki nim możemy optymalizować Twoją kampanię tak, by osiągała jak najlepsze wyniki.

Analiza wyników w ujęciu wielokanałowym

Nigdy nie myślimy wąskotorowo. Szeroko analizujemy wszystkie aspekty Twoich kampanii, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne kanały.

Wdrażanie nowych rozwiązań Google

Skrupulatnie śledzimy wszelkie nowości wdrażane przez Google. Gdy tylko na horyzoncie pojawiają się nowe możliwości, natychmiast wcielamy je w życie.

Alokacje budżetów na najskuteczniejsze kampanie

Nie chcesz dłużej ponosić kosztów reklamy, która słabo rokuje? Dzięki przemyślanej lokacji budżetu, możesz inwestować wyłącznie w najskuteczniejsze kampanie.