Performance
Funkcjonalny
To nasza autorska formuła strategii efektywnościowej w ramach performance marketingu. Rozwija biznes bardziej niż tradycyjne podejście.
Jest odpowiedzią na konieczność bardziej przemyślanych działań firm i marek Internecie, w związku z coraz większą konkurencyjnością. W Internecie – pomimo, że jest nieskończony – jest coraz ciaśniej. Chcąc wygrać trzeba działać mądrzej.
Czym jest Performance Funkcjonalny?
Performance Funkcjonalny poprawia całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie
Co zakładamy?
Konkretne, pożądane i policzalne akcje użytkowników są skutkiem całościowych doświadczeń użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie, a nie tylko jednostkowych doświadczeń i pojedynczych punktów styku.
Jak działamy?
Projektujemy i optymalizujemy całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie, tak by zakończyły się konkretną, pożądaną i policzalną akcją (np. zakupem, wypełnieniem formularza, zostawieniem danych kontaktowych, zapoznaniem się z określonym komunikatem czy inną aktywnością). Stosując metodykę funkcjonalną projektujemy i optymalizujemy wszystkie ścieżki użytkownika w Internecie, a nie tylko pojedyncze fragmenty i elementy. W ten sposób zachowujemy użytkownika w centrum uwagi dbając o jego całościowe doświadczenia.
Jaki jest efekt?
Wdrażając funkcjonalne podejście w performance marketingu do kreowania wzrostu, poprawiamy całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie. To przynosi trwałe efekty poprawy efektywności biznesu.
Bo tylko całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie skutkują trwałym wzrostem biznesu Marki. A nie tylko chwilowym.
Performance Funkcjonalny poprawia całościowe doświadczenia użytkownika z Marką i jej produktami w Internecie
Umów się na bezpłatną konsultację strategiczną, która pomoże rozwinąć Twój biznes
Umów się na spotkanieFunkcjonalny model wzrostu biznesu obrazuje poniższa infografika
Dlaczego Performance Funkcjonalny działa lepiej niż tradycyjne podejście?
Tradycyjne podejście | Performance Funkcjonalny | |
---|---|---|
Orientacja na cele biznesowe | ||
Uwzględnianie w orientacji na cele biznesowe strategii Marki | ||
Uwzględnianie w orientacji na cele biznesowe strategii komunikacji Marki | ||
Analiza digitalowa | ||
Uwzględnianie w analizie digitalowej strategii Marki | ||
Uwzględnianie w analizie digitalowej strategii komunikacji Marki | ||
Uwzględnianie wszystkich punktów styku użytkownika z Marką (Customer Journey) | ||
Dywersyfikacja narzędzi | ||
Kontrola nad wydatkami | ||
Elastyczność reklam i działań | ||
Nadzór analityki internetowej nad procesem egzekucji | ||
Nadzór analizy UX nad procesem egzekucji | ||
Mierzalność efektów | ||
Formuła funkcjonalna działa!
Umów się na bezpłatną konsultację strategiczną, która pomoże rozwinąć Twój biznes
Umów się na spotkanieV Filarów ramowej metodologii Performance Funkcjonalnego
Moduły PF tworzące kompletny ekosystem obszaru wzrostu biznesu Marki. Każda składowa rzutuje na pozostałe.
Analityka internetowa
Dobrze prowadzona analityka internetowa pozwala na trafne podjęcie decyzji biznesowych oraz poprawnie alokować budżet do promocji Marki/firmy i jej produktów w Internecie. Ponadto pozwala na badanie zachowań użytkowników.
User Experience
Użyteczność strony jest niezwykle ważna, jeśli chcesz, by potencjalni Klienci czuli się na niej dobrze. Regularne badania użytkowników pozwalają zmniejszyć współczynnik odrzuceń i zwiększyć współczynnik konwersji.
SEO/SXO
Google w Polsce posiada 98% udziałów wyszukiwarek internetowych, a ruch organiczny jest tym najbardziej lojalnym, dlatego warto zadbać o prawidłową optymalizację strony internetowej pod wyszukiwarki Google.
Kampanie efektywnościowe
Kampanie Ads są idealnym narzędziem jeśli zależy Ci na szybkim dotarciu do swoich potencjalnych klientów. W zależności od potrzeb Marki/firmy dobieramy odpowiednie narzędzia (Google Ads, Social Media Ads, Linkedin Ads).
Content Marketing
Content marketing realizowany w prawidłowy sposób jest w stanie zwiększyć zaangażowanie użytkowników oraz prowadzić do wzrostu współczynnika konwersji. Ponadto stawia Markę/firmę w roli eksperta danej branży.
Social Media
Social Media są jednym z nieodłącznych elementów promocji Marki/firmy w Internecie. Budowanie zaangażowanej społeczności w Social Media pozwala na stworzenie między innymi lojalnych klientów, którzy z chęcią wrócą do Ciebie.