Senior Meta Ads Specialist
Veneo – jesteśmy strategiczno-kreatywną agencją digitalową, która posiada silną dywizję performance. Naszą domeną jest marketing, który buduje biznes – Digitalowy Marketing Funkcjonalny #DMF. Zajmujemy się zarówno strategią, kreacją, jak i zakupem mediów.
Kogo szukamy?
Wraz z rozwojem dywizji Veneo Performance szukamy do zespołu PPC nowych osób, które zasilą nasze szeregi.
Stanowisko: Senior Meta Ads Specialist
Miejsce: Kraków
Tryb pracy: hybrydowa lub w pełni zdalna
Od Ciebie oczekujemy:
- przynajmniej czterech lat doświadczenia w tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji kampanii Meta Ads,
- przynajmniej dwóch lat doświadczenia w tworzeniu ofert, estymacji, audytów kont reklamowych dla klientów,
- doświadczenia zarówno w pracy z projektami ecommerce, jak i B2B oraz lead generation,
- umiejętności definiowania KPI zgodnych z założeniami projektu,
- doświadczenia w pracy z kampaniami na rynkach zagranicznych,
- analitycznego myślenia oraz wykorzystania narzędzi analitycznych w praktyce,
- umiejętności przedstawiania efektów swoich działań wraz z wnioskami i rekomendacjami,
- pracy na raportach w Google Looker Studio oraz z wykorzystaniem narzędzia Make,
- dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu decyzji,
- proaktywnego podejścia do rozwoju działu oraz oferowanych usług z zakresu kampanii płatnych,
- wsparcia osób z zespołu o mniejszym doświadczeniu,
- pracowitości, odpowiedzialności i wychodzenia z inicjatywą,
- pasji i śledzenia trendów w performance marketingu,
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętności pracy w zespole.
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
- masz doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji kampanii w innych systemach reklamowych: Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads, Allegro Ads
- znasz podstawowy User Experience oraz CRO,
- potrafisz skonfigurować konto GA4,
- masz doświadczenie w pracy z GTM (wdrożenia tagów, pixeli oraz zdarzeń),
- posiadasz umiejętność kreatywnego i skutecznego stosowania narzędzi AI, takich jak ChatGPT.
Twoją rolą w zespole PPC będzie:
- samodzielne prowadzenie projektów Meta Ads dla klientów agencji (planowanie, wyznaczanie KPI, tworzenie kampanii, optymalizacje, zarządzanie budżetami),
- analizowanie danych na potrzeby poprawy efektywności kampanii,
- opracowywanie raportów, podsumowań oraz list rekomendacji dla klientów,
- zgłaszanie zapotrzebowania na materiały reklamowe potrzebne do prowadzenia kampanii (wraz z rekomendacjami na podstawie danych i doświadczenia),
- opracowywanie ofert, strategii, estymacji, audytów kont dla potencjalnych klientów,
- udział w wewnętrznych spotkaniach projektowych,
- udział w spotkaniach z klientami oraz potencjalnymi klientami,
- udział w spotkaniach mających na celu rozwój działu oraz oferowanych usług,
- proponowanie dodatkowych narzędzi, które mogą wpłynąć na poprawę efektywności kampanii,
- dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi specjalistami,
- informowanie o najnowszych trendach, zmianach w systemie reklamowym Meta Ads,
- stała współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
Co oferujemy:
- 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu,
- pracę z dużymi i znanymi markami,
- wyzwania – realizację ciekawych i zróżnicowanych projektów,
- możliwość pracy w bardzo kreatywnym i doświadczonym gronie specjalistów,
- liczne integracje i wyjścia firmowe,
- super lokalizację biura – zaledwie 1 km od krakowskiego rynku,
- szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne,
- możliwość uwolnienia swojej kreatywnej duszy przy pracy nad projektami.
Wynagrodzenie:
- B2B: 10 000 zł – 14 000 zł netto
- UoP: 9 000 zł – 11 000 zł brutto
Osoby kandydujące prosimy o przysyłanie swoich aplikacji (CV, list motywacyjny) na
adres: praca@veneo.pl
Prosimy o załączenie oświadczenia dot. RODO:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”