Jak w kilka miesięcy uzyskaliśmy wysokie pozycje dla najważniejszych z punktu widzenia biznesu Klienta słów kluczowych?
563%
wzrost widoczność w TOP 3
641%
wzrost widoczność w TOP 10
91%
wzrost liczby kliknięć
Ludzie pracują z ludźmi – ta stara prawda zdecydowanie potwierdza się w przypadku naszej współpracy z White Star Real Estate. Zaczęło się bowiem od współpracy przy innym projekcie z grupy White Star, czyli White Star Real Logistics. Wówczas wykonaliśmy stronę WWW, a efekt naszej pracy i pozytywne relacje z Klientem sprawiły, że przez kolejne lata realizowaliśmy kolejne projekty IT, projekty graficzne czy wreszcie projekt systemu identyfikacji wizualnej (SIW) dla jednej z marek grupy White Star. Nasz Klient poznał nas w działaniu w wielu obszarach marketingu, zanim powierzył nam wyzwanie związane z obsługą SEO/SXO marki White Star Real Estate.
O Kliencie
Głównym filarem działalności White Star Real Estate są profesjonalne rozwiązania dla klientów i inwestorów z branży nieruchomości, które wyróżniają się najwyższą jakością oraz konkurencyjną ceną. Działając na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, oferują kompleksowe i zintegrowane usługi. Zapewniają możliwość inwestowania w projekty nieruchomościowe, realizują procesy deweloperskie, a także zarządzają nieruchomościami i przedsięwzięciami inwestycyjnymi.
Nasz Klient doskonale zdaje sobie sprawę, że aby zagwarantować sobie widoczność w Sieci, musi zadbać o pozycjonowanie, dlatego dlatego w IV kwartale 2023 roku, po wdrożeniu nowego systemu WWW, powierzył nam obsługę SEO.
Wyzwanie
Nasze zadanie od początku było jasne: budować widoczność firmy na frazy związane z działalnością White Star Real Estate, czyli budowanie nowych inwestycji i administrowanie budynkami. Mieliśmy trafiać do klientów z sektora B2B – do ludzi, którzy szukają firmy, która zbuduje inwestycję, a później kompleksowo się nią zajmie. Witryna WWW firmy White Star Real Estate miała pracować jak dodatkowy handlowiec i przynieść realne zyski biznesowe.
Dodatkowym wyzwaniem było to, że widoczność mieliśmy budować na nowej, dopiero co wdrożonej stronie, a więc zaczynaliśmy od zera.
Przebieg prac
Zanim przystąpiliśmy do regularnych prac z zakresu SEO/SXO, zarekomendowaliśmy i wdrożyliśmy poprawki technicznie w obrębie systemu CMS oraz dodaliśmy funkcję wielojęzyczności. Po zakończeniu zadań z zakresu IT i Technical SEO, strona była gotowa do działań z zakresu SXO.
W ramach regularnych prac związanych z pozycjonowaniem witryny, zadbaliśmy o publikację artykułów zewnętrznych pozycjonujących na portalach wysokiej jakości pod kątem SEO, a przy tym powiązanych tematycznie z działalnością White Star Real Estate. Nasza strategia SEO zakładała również regularną publikację nowych treści wewnętrznych na firmowym blogu oraz optymalizację kolejnych podstron w obrębie strony WWW, w tym optymalizację podstron inwestycji zrealizowanych przez White Star Real Estate.
Rezultaty
Wystarczyło kilka miesięcy regularnych działań, by nasz plan pozycjonowania witryny White Star Real Estate przyniósł odczuwalny dla biznesu wzrost widoczności.
Widoczność TOP 3 wyników wyszukiwania na przestrzeni 2024 roku:
Wzrost widoczności TOP 3 w ciągu roku o 563%. Z 8 słów kluczowych do 53.
Widoczność TOP 10 wyników wyszukiwania na przestrzeni 2024 roku:
Wzrost widoczności TOP 10 w ciągu roku o 641%. Z 22 słów kluczowych do 163.
Widoczność TOP 50 wyników wyszukiwania na przestrzeni 2024 roku:
Wzrost widoczności TOP 50 w ciągu roku o 221%. Z 166 słów kluczowych do 533.
Co istotne, uzyskaliśmy wysokie pozycje dla najważniejszych z punktu widzenia biznesu Klienta słów kluczowych:
Słowo kluczowe | Pozycja w Google |
administrowanie budynkiem | 1 |
zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi | 1 |
zarządzanie budynkami mieszkalnymi | 1 |
strategie zarządzania nieruchomościami | 1 |
administrowanie nieruchomościami | 2 |
zarządzanie budynkami komercyjnymi | 2 |
zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi | 2 |
administracja nieruchomościami | 3 |
zarządzanie budynkami | 4 |
koszty zarządzanie nieruchomością | 4 |
umowa o zarządzanie nieruchomością | 5 |
zarządcy nieruchomości komercyjnych | 6 |
Warto również przeanalizować wzrost ruchu organicznego rok do roku, porównując IV kwartał 2023 i 2024 roku. Obrazuje to wykres z narzędzia Google Search Console:
Widzimy tu przede wszystkim wzrost liczby kliknięć na poziomie 91%.
Podsmowanie
Współpraca z firmą White Star Real Estate cały czas trwa. Nie spoczywamy na laurach i robimy wszystko, by stale rozwijać i doskonalić nasze taktyki, a dzięki temu skutecznie budować widoczność witryny naszego Klienta. Kontynuujemy prace optymalizacyjne oraz kampanię link buildingową i oczywiście jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania!