baner baner

54

Koszt w groszach dotarcia do 1000 odbiorców

9,10

Wskaźnik trafności reklam

97,60%

Wskaźnik wyników

Zawsze jest pora na Lody Koral!

Przekonaliśmy się o tym już na początku marca - uruchamiając kampanię Facebook Ads promującą nowe smaki i warianty lodów dla jednego z naszych najsłodszych klientów - Lody Koral! Z okazji Jubileuszu 40 lecia firmy powstały nowe i limitowane edycje lodów, które powoli zaczynają ukazywać się na półkach sklepowych!

Kreacje postów reklamowych

Nasze wyzwanie i cel kampanii

Naszym zadaniem wobec tej akcji promocyjnej było stworzenie kreacji graficznych i komunikatów reklamowych oraz dotarcie z informacją o nowych produktach do jak największej ilości osób, uzyskując jak najniższy koszt i jak najlepsze wyniki, wykorzystując do tego cały ekosystem Facebooka, w tym Instagrama i sieć Audience Network.

Powoli do celu… aż na sam szczyt!

Multi Gastro jest firmą działającą na rynku od 2011 roku. Powstała, by zaopatrywać  biznesowych klientów z sektora usług gastronomicznych i hotelarskich w wysokiej jakości sprzęt gastronomiczny oraz produkty niezbędne w profesjonalnej gastronomii. W swoich założeniach Multi Gastro pragnie zapewnić każdemu klientowi maksimum satysfakcji poprzez jak najefektywniejsze dobieranie produktu do jego potrzeb i budżetu.

Najważniejszą cechą naszej współpracy z Multi Gastro zdecydowanie jest jej długofalowość. Budując relację z tym klientem wyszliśmy z założenia, że jego początkowy budżet na kampanię wcale nie musi być duży – ważna była dla nas wyłącznie cierpliwość i wytrwałość w pracy, które po latach wspólnych działań przyniosły (i dalej przynoszą!) stale rosnące pozytywne efekty.

Nasz cel i zadania kampanii reklamowej

Podstawowym dążeniem klienta było - i wciąż jest - zwiększanie wartości sprzedaży i udziału w rynku. Dzięki szczerej i aktywnej komunikacji z Multi Gastro udało się nam wypracować plan realizacji dla tego celu. Obecnie śmiało i z dumą mówimy o sukcesie, jakim zaowocowała ta współpraca. Na przestrzeni lat „gołym okiem” można zauważyć dynamiczny rozwój biznesu naszego klienta.

352% wzrost liczby użytkowników online

W okresie ponad 3-letniej współpracy zwiększyliśmy miesięczną liczbę użytkowników z około 10 tysięcy do blisko 36 tysięcy!

 

Skorzystaliśmy również z umiejscowień automatycznych reklam, co pozwoliło na ich emisję także w aplikacjach i usługach Facebooka - na Facebooku, Instagramie, w Messengerze oraz w sieci Audience Network.

 

Przydatna wskazówka dla reklamodawców

Aby zobaczyć więcej danych w panelu reklamowym, warto wejść w funkcję Zestawienie znajdującej się obok Kolumny i wybrać interesujący nas zakres danych: wg czasu, wg wyświetleń, wg działania lub w przypadku dynamicznego remarketingu - wg dynamicznego zasobu reklamowego. Niektóre z tych wskaźników mogą nam znacznie ułatwić analizę uzyskanych wyników - na przykład, dzięki jednej z dostępnej w tym miejscu opcji, możemy sprawdzić czy więcej osób oglądało nasz film z włączonym czy wyłączonym dźwiękiem.

 

Bardzo szerokie grupy docelowe

Grupa odbiorców

Grupa odbiorców

Przy tworzeniu grup docelowych nie ograniczaliśmy się co do ich rozmiaru i zawężania - bo w końcu… kto nie je lodów?