Ważne daty w e-commerce – październik – grudzień 2021
| E-commerce
Marketing w XXI wieku wymaga odpowiedniego przygotowania. Oprócz reagowania na bieżące wydarzenia, są również takie okazje, na które można odpowiednio […]
Marketing w XXI wieku wymaga odpowiedniego przygotowania. Oprócz reagowania na bieżące wydarzenia, są również takie okazje, na które można odpowiednio […]
Pomoc w sprzedaży swoich produktów w sieci jest bardzo istotna, dlatego często decydujemy się na działania SEO czy płatną reklamę […]
Lejek sprzedażowy to ścieżka, którą przechodzi konsument od momentu zwrócenia uwagi na twoją ofertę do momentu zakupu. Odpowiednie modelowanie i […]
Szukając przepisu na sukces dla swojego biznesu, powinniśmy zrozumieć, w jaki sposób przebiegają interakcje klientów z naszą firmą. Z tym […]
Wielu klientów traktuje marketing w internecie jak kolejny, niezbędny wydatek. Nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne jest rozsądne […]
Jednym z najważniejszych elementów dobrze rozpoczętej współpracy z klientem jest prawidłowo wypełniony brief. Bez niego próba stworzenia efektywnej kampanii reklamowej […]
W świecie online marketingu o współczynniku odrzuceń krąży wiele opowieści. Ten wskaźnik jest jedną z podstawowych metryk w Google Analytics, […]
O tym, że dobrze prowadzony profil na Instagramie jest w stanie sprzedać niemal wszystko wie każdy. Wciąż jednak sporo osób […]
W ostatnim czasie światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu operacyjnego iOS. Aktualizacja wprowadziła znaczące zmiany w możliwościach śledzenia użytkowników korzystających […]
Dla większości reklamodawców w Polsce, reklama na Pinterest brzmi jak totalna egzotyka. Choć dla wielu osób to miejsce jest źródłem […]