Podstawy Google Tag Managera – o czym nie zapominać?
03.04.2020 | Analityka Internetowa
Google Tag Manager jest dostępny już od kilku lat, jednak wiele osób wciąż nie radzi sobie z jego podstawowymi atutami. Zawsze znajdzie się głos, który uzna, że to samo możemy uzyskać bezpośrednio z kodu. Czy jednak warto dodawać sobie pracy, kiedy ten sam efekt możemy uzyskać w o wiele bardziej ekonomiczny pod względem czasu sposób?Jak pozyskiwać linki do swojej witryny?
23.03.2020 | SEO
Proces optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej składa się z wielu elementów. Jednym z nich jest strategia link buildingowa, która zwiększa wiarygodność witryny. Warto wspomnieć, że to jeden z czynników, który ma wpływ na widoczność strony na dane słowa kluczowe.Whitespace na stronie – kiedy mniej, znaczy więcej
20.03.2020 | Digital Marketing
Wyobraź sobie, że w domowym zaciszu czytasz książkę, która z każdą następną stroną ujawnia coraz to ciekawsze historie i informacje. Nie możesz oderwać wzroku od treści, aż nagle po przewróceniu kartki pojawia się zdjęcie przeciwzmarszczkowego kremu.Wpływ pandemii COVID-19 na E-Commerce. Na razie Polacy nie kupują więcej - jaką strategię powinny przyjąć e-sklepy?
18.03.2020 | Digital Marketing
Początki epidemii koronawirusa w Polsce przyniosły znaczne wzrosty sprzedaży w wielu segmentach handlu elektronicznego. Tak twierdzą eksperci, jednak statystyki na razie nie wskazują, że Polacy masowo przerzucili się na zakupy online. Jak zaplanować działania swojego sklepu internetowego w czasie pandemii?Aktualizacja algorytmu Google – marzec 2020
16.03.2020 | SEO
Rok 2020 wiąże się z istotnymi zmianami dla specjalistów SEO. Po core update ze stycznia 2020 przyszedł czas na kolejną aktualizację w algorytmie Google, która ma na celu zmianę interpretacji wewnętrznych linków nofollow. Czego dokładnie dotyczy Google March Update?Dobre praktyki SEO przy tworzeniu stron internetowych
11.03.2020 | SEO
To jak ważne przy tworzeniu stron internetowych jest uwzględnienie działań optymalizacyjnych pod wyszukiwarki (SEO), wie każdy właściciel strony, bądź sklepu internetowego, który o tym zapomniał. W późniejszych etapach przekładało się to na koszty audytów i poprawek programistycznych, nie mówiąc już o stratach, jakie powstały z tytułu braku optymalizacji podstawowych elementów, a co za tym idzie braku odpowiednich pozycji w Google i ruchu, jakie mogły one przynieść na sklep.Strategie określania stawek w Google Ads
10.03.2020 | Google Ads
Tworząc nową kampanię w Google Ads, jednym z etapów jest wybór metody określania stawek. Ilość opcji, jakie proponuje nam narzędzie jest spora, a automat staje się coraz bardziej popularny. Oto co musimy wiedzieć na temat strategii określania stawek w Google Ads!Kreatywne wykorzystanie kreacji w Facebook Ads - Collection Ad format & Facebook Instant Experience Ad format
25.02.2020 | Facebook Ads
Jako użytkownicy internetu i po prostu - konsumenci - na co dzień jesteśmy przeciążeni informacjami. Dotyczy to w szczególności przekazów reklamowych. Jak wyróżnić komunikat reklamowy marki tak, by wśród tysięcy innych, konsument zwrócił uwagę i zapamiętał właśnie nasz?