baner baner

Szkolenie SEO – poznaj moc pozycjonowania!

Chciałbyś poznać wszystkie tajniki pozycjonowania, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Zależy ci na poprawie widoczności w wynikach wyszukiwania i chcesz samodzielnie podejmować działania związane z SEO? Dowiedz się, jak to zrobić na naszym szkoleniu z pozycjonowania stron internetowych.

Czym jest szkolenie z pozycjonowania?

SEO szkolenia to sposób na zdobycie wiedzy, która pomoże ci poprowadzić proces optymalizacji swojej strony internetowej i pozycjonowania we własnym zakresie. Poznasz rozwiązania i narzędzia, które pomogą ci skutecznie zoptymalizować swoją witrynę, a także dowiesz się, jakie czynniki mają wpływ na twoją pozycję w wynikach wyszukiwania. W czasie szkolenia będziesz miał również okazję uzyskać odpowiedzi na dręczące cię pytania.

Rodzaje szkoleń SEO

W zależności od twoich potrzeb i twojej wiedzy w tym zakresie przygotowaliśmy różne kursy SEO. Od szkolenia z podstaw optymalizacji i pozycjonowania, poprzez szkolenia dedykowane marketerom, webmasterom i właścicielom firm, aż po te bardziej specjalistyczne, skupiające się na obszarach content marketingu, link buildingu, PR w SEO i wielu innych aspektach.

Dlaczego warto zapisać się na szkolenie z pozycjonowania stron?

Szkolenie SEO to jedyna możliwość, by zdobyć aktualną wiedzę od specjalistów-praktyków, która pomoże ci rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem. To nie tylko teoretyczne informacje, ale także warsztaty, które pozwolą ci zastosować poznane rozwiązania w praktyce.
Zamiast tracić czas na poszukiwanie informacji, na szkoleniu poznasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania. Choć sam kurs nie sprawi, że staniesz się ekspertem od pozycjonowania, zdobędziesz wiedzę, która pozwoli ci samodzielnie opracować strategię dla twojej strony WWW. Zrozumiesz specyfikę działań marketingowych w wyszukiwarce oraz rozwiniesz swoje kompetencje w tym zakresie.

Do kogo skierowanie jest szkolenie z SEO?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy są zainteresowani tematem pozycjonowania i optymalizacji witryn. Przede wszystkim powinni się nim zainteresować pracownicy działów marketingu, agencji reklamowych oraz właściciele serwisów internetowych, którzy chcą poszerzyć swoja wiedzę, bez względu na rodzaj branży.
Podczas szkoleń poruszana jest również tematyka optymalizacji technicznych, która na pewno zainteresuje osoby zajmujące się tworzeniem i aktualizacją stron internetowych. Duży nacisk kładziony jest również na optymalizację treści, dlatego szkolenie doskonale sprawdzi się także w przypadku copywriterów czy specjalistów do spraw treści content marketingowych.

Szkolenie z podstaw SEO

Gdy jesteś zupełnie zielony w temacie i chciałbyś krok po kroku dowiedzieć się, czym jest pozycjonowanie szkolenie z podstaw SEO może ci w tym pomóc. Podczas takiego szkolenia dowiesz się co to jest SEO i w czym może ci pomóc. Poznasz wady i zalety pozycjonowania oraz zaznajomisz się ze sposobem działania wyszukiwarki Google.
Dowiesz się na jakie aspekty zwrócić uwagę przy budowie strony, jeśli jeszcze nie stworzyłeś witryny firmowej, a także co wziąć pod lupę planując jej przebudowę. Poznasz podstawowe zasady linkbuildingu, dowiesz się, jak przeprowadzić optymalizację on-site i zadbać o content wewnątrz serwisu. Udzielimy ci odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania i zapewnimy solidne podstawy, które pozwolą ci prowadzić działania SEO wewnątrz serwisu na własną rękę.

Szkolenia z optymalizacji stron internetowych

Jednym z aspektów pozycjonowania jest analiza optymalizacji on-site strony internetowej. Składa się na to nie tylko treść, ale także dane strukturalne, linkowanie wewnętrzne, przekierowania, przyjazne adresy URL, kod strony, atrybuty grafik i wiele innych rzeczy. Podczas szkoleń z optymalizacji dowiesz się, jak przeprowadzić audyt swojej strony, czym są „breadcrumbs” i na co zwrócić uwagę analizując witrynę konkurencji.

Szkolenie z content marketingu

Elementem optymalizacji on-site jest content marketing, czyli wszelkie treści jakie pojawiają się na twojej stronie. Google ocenia trafność tekstów biorąc pod uwagę nasycenie słów kluczowych. Dawniej SEO Copywriting był banalnie prosty – wystarczyło upchnąć frazy w tekście i patrzeć, jak pozycja w wynikach wyszukiwania rośnie w oczach.
Google jednak szybko zorientował się sytuacji i obecnie zbyt agresywne nasycenie tekstu słowami kluczowymi jest traktowane jako spam i może narazić twoją stronę na filtr. Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób przygotować treści do serwisu tak, by był on przyjazny dla wyszukiwarek.

Szkolenie z pozyskiwania linków do stron

SEO to nie tylko działania wewnątrz strony, ale również pozyskiwanie wartościowych linków pozycjonujących. W czasie naszych szkoleń dowiesz się, jak określić wartość witryny, z której pochodzi link, a także gdzie szukać wartościowych źródeł linkowania dla twojego biznesu i jak sprawdzić linki konkurencji.
Poznasz różnicę między linkami nofollow i dofollow i dowiesz się, dlaczego każde z nich są istotne w linkbuildlingu. Pamiętaj, dla Google ilość linków nie jest tak ważna, jak ich jakość, dlatego strategia budowania bazy linków jest tak bardzo istotna.

Szkolenie z narzędzi SEO

SEO to przede wszystkim praca na narzędziach, dlatego tego aspektu nie da się pominąć w czasie szkolenia. Podczas kursu poznasz narzędzia do wyszukiwania fraz kluczowych, sprawdzania pozycji, linków pozycjonujących i wiele innych aspektów. Dowiesz się, jakie funkcje pełnią programy takie jak Majestic, Senuto, Ahrefs czy Screaming Frog oraz jak wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi udostępnianych przez Google.

PR w SEO szkolenie

Pozycjonowanie może być również elementem działań wizerunkowych twojej firmy. Potencjalny klient przed skorzystaniem z twoich usług lub zakupem w twoim sklepie, często poszukuje opinii na temat firmy w internecie. Biorąc udział w szkoleniu z zakresu PR w SEO dowiesz się, w jaki sposób chronić i monitorować reputacje twojej firmy w wynikach wyszukiwania. Jak dbać o to, by użytkownicy znajdywali pozytywne opinie i co robić, by zapobiec wizerunkowym kryzysom.

SEO i UX – jak to połączyć?

Wiele osób myśli, że strona przyjazna zarówno wyszukiwarkom jak i użytkownikom nie ma szansy istnieć, a chcąc tworzyć witrynę należy wybrać priorytety. Nic bardziej mylnego! Działania SEO i UX wręcz powinny iść ze sobą w parze. Jeśli strona nie będzie przyjazna dla użytkowników, szybko zwiększy się współczynnik odrzuceń, a to przełoży się na twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Na naszym szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób połączyć oba te aspekty i stworzyć stronę, która zadowoli zarówno roboty Google, jak i twoich potencjalnych klientów. Poznasz sposoby na tworzenie angażujących, ciekawych treści, które będą się dobrze pozycjonować, a jednocześnie zaciekawią internautów oraz dowiesz się, jakie elementy strony warto zbadać pod kątem SXO.

Pozycjonowanie stron szkolenie dla webmasterów

Wiedza dotycząca pozycjonowania jest cenna nie tylko dla właścicieli stron internetowych, copywriterów czy specjalistów od marketingu. Spora część aspektów SEO może być przydatna także dla projektantów stron internetowych, odpowiedzialnych za tworzenie witryn.
Szkolenie przeznaczone dla webmasterów obejmuje praktyczne elementy budowy stron internetowych, takie jak budowa HTML pod kątem SEO, tworzenie wewnętrznego linkowania, mapy strony oraz wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach.

SEO jako element kampanii Google Ads

Czy pozycjonowanie i kampanie w sieci wyszukiwania się wykluczają czy mogą się wzajemnie wspierać? To, w jaki sposób prowadzisz działania SEM ma ogromne znaczenie dla twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie również zwiększa skuteczność twojej kampanii w Google Ads.
Wybierając nasze szkolenie dowiesz się, jak połączyć te dwa elementy z korzyścią dla twojego biznesu. Spojrzysz na kampanie z praktycznego punktu widzenia i dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić analizę opłacalności. Gdy zrozumiesz sposób działania wyszukiwarki, łatwiej odniesiesz sukces zarówno w płatnych jak i w organicznych wynikach wyszukiwania.

Kurs SEO – teoria vs. praktyka

Nasze szkolenia to nie jedynie teoretyczny wykład. Kursy zostały przygotowane tak, by oprócz teorii znalazło się miejsce na zajęcia praktyczne i warsztaty, uwzględniające samodzielną pracę nad serwisem.
Wykorzystując informacje zdobyte w czasie szkolenia w praktyce, ugruntujesz swoją wiedzę i zweryfikujesz ewentualne problemy. Dzięki temu sprawdzisz swoje możliwości i zadasz odpowiednie pytania zanim przejdziesz do działań na swojej witrynie.

Frazy kluczowe w pozycjonowaniu

Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia działań z pozycjonowania, jest dobranie odpowiednich słów kluczowych. Jeśli oprzesz całą swoją pracę na źle dopasowanych frazach, wszystkie wysiłki pójdą na marne.
Podczas naszych szkoleń dowiesz się, w jaki sposób dobrać odpowiednie słowa kluczowe do potrzeb twojej strony internetowej. Dowiesz się, z pomocą jakich fraz użytkownicy dostają się na twoją stronę za pośrednictwem wyszukiwarki, czym są długoogonowe słowa kluczowe i poznasz narzędzia, które pomogą ci w dopasowaniu fraz pod kątem twojej działalności.

Zagrożenia pozycjonowania

Gdy ukończysz nasze szkolenie pozycjonowanie nie będzie już dla ciebie tajemnicą. Musisz jednak pamiętać, że działania SEO niosą za sobą również pewne zagrożenia. W czasie szkoleń nie unikamy również tematów związanych z ryzykiem, jakie niesie za sobą pozycjonowanie.
Dowiesz się, z czym wiąże się zbyt intensywna optymalizacja oraz agresywny linkbuilding, a także jakie konsekwencje niesie za sobą próba pozycjonowania witryny z kiepską historią. Opowiemy ci również o zagrożeniach związanych z praktykami rodem z czarnego kapelusza i sposobach na ratowanie pozycji witryny po takich działaniach, a także odpowiemy na pytania uczestników dotyczące ryzyka pozycjonowania.