baner baner

Szkolenie Google Ads Kraków

Jeśli chcesz na własną rękę rozpocząć prowadzenie kampanii Google Ads szkolenie pozwoli ci w przystępny sposób przyswoić wiedzę związaną z podstawami SEM i reklam w sieci Google. Czego dowiesz się na naszym szkoleniu z AdWords?

Dlaczego warto zapisać się na kurs Google Ads w Veneo Performance?

Jeśli myślisz o tym, by twoja firma zaistniała w internecie, musisz pogodzić się z myślą, że współczesny marketing internetowy w dużej mierze opiera się na działaniach w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej Google.
Wybierając kurs Google AdWords (obecnie Google Ads) w VeneoSEM będziesz gotowy do samodzielnego prowadzenia kampanii i opracowywania strategii reklamowej dla własnej firmy. Dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów z wykorzystaniem marketingu Google AdWords oraz jak poprawić efektywność swoich reklam.
Wybierając kurs AdWords w agencji VeneoSEM otrzymasz wsparcie od prawdziwych ekspertów – praktyków, którzy od wielu lat zajmują się prowadzeniem kampanii w sieci Google. Nic nie tracisz, a zyskujesz wsparcie i gwarancję zdobytej wiedzy.

Dla kogo są przeznaczone szkolenia z Google Ads?

Szkolenie Google Ads kierowane jest przede wszystkim do osób prowadzących własny biznes, specjalistów od marketingu czy właścicieli firm, których internet jest głównym lub jedynym kanałem sprzedaży.
To także rozwiązanie dla osób, które chcą samodzielnie rozpocząć prowadzenie działań marketingowych, pragną pogłębić swoją wiedzę na temat SEM lub zoptymalizować prowadzone przez siebie kampanie i poszerzyć je o inne elementy.

Wprowadzenie do reklamy w systemie Google Ads

Każdy kurs AdWords Google zaczyna się od wytłumaczenia, czym tak naprawdę jest Google Ads, w jaki sposób założyć konto Ads i je skonfigurować oraz jakie typy reklam oferuje Google wewnątrz swojej sieci.
Dowiesz się także, jak wygląda opłata za reklamy w Google Ads, jak poruszać się i zarządzać kontem AdWords oraz jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce.

Wynik jakości kampanii

Wynik jakości to innymi słowy szacowana jakość treści twoich reklam, doboru słów kluczowych i stron, do których kieruje kampania. Im wyższy wynik jakości, tym niższy koszt kampanii i wyższa pozycja w rankingu wyników płatnych.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie kryteria bierze pod uwagę Google oceniając twoją kampanię AdWords kurs VeneoSEM pomoże ci to zrobić. Poznasz również sposoby na podniesienie wyniku jakości oraz tańsze kupowanie reklam w Google Ads.

Budowa kampanii reklamowej Google Ads w sieci wyszukiwania

Podstawowym rodzajem kampanii Google Ads są reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, które wyświetlają się po wpisaniu przez użytkownika konkretnych słów kluczowych w oknie wyszukiwarki.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak przygotować reklamy pod kątem atrakcyjności treści, jak wygląda struktura takiej kampanii, a także poznasz rozszerzenia do reklamy podstawowej i dowiesz się, w jaki sposób dopasować je do swoich działań.

Słowa kluczowe

Chcąc utworzyć skuteczną kampanię w AdWords szkolenie podpowie ci, w jaki sposób dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Dowiesz się czym są frazy długoogonowe i dlaczego warto wziąć je pod uwagę podczas tworzenia kampanii reklamowej w Google Ads.
Poznasz także narzędzia (zarówno te płatne jak i te całkowicie darmowe), które pomogą ci dobrać słowa kluczowe właściwe dla twojego biznesu i dowiesz się, w jaki sposób ich używać, by reklama była jak najbardziej efektywna i przynosiła dużo konwersji.

Budowa kampanii reklamowej Google Ads w sieci reklamowej

Tradycyjne reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania to nie wszystko. Google Ads oferuje również obszerną sieć reklamową, z której żal nie skorzystać. To zarówno reklamy display, video, a także kampanie remarketingowe, reklamy w aplikacjach czy kampanie produktowe.
W przypadku reklam graficznych masz do wyboru kilkanaście różnych formatów, które dostosowują się do przestrzeni, w której mają być wyświetlane. W czasie kursu dowiesz się, jakie możliwości targetowania daje ci Google Ads w zakresie reklam display oraz na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania kreacji zgodnie z wytycznymi GDN. Powiemy ci również, jakich błędów powinieneś unikać, by twoja reklama była atrakcyjna dla użytkowników oraz dobrze konwertowała.

Kampanie produktowe w Google Ads

Specjalnie dla właścicieli sklepów internetowych, Google stworzył kampanie produktowe PLA (ang. Product Listing Ads). Jeśli chcesz rozpocząć reklamę asortymentu w sieci Google AdWords kurs pomoże ci dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować plik z produktami (tzw. feed) oraz jak utworzyć kampanię. Dowiesz się także, czym jest inteligentna kampania produktowa i jakie warunki powinieneś spełnić, by ją utworzyć.

GSP – reklama w Gmail

Nie każda reklama w mailu musi być newsletterem lub zwykłym spamem. Na szkoleniu Google Ads dowiesz się, czym są kampanie GSP i jak możesz je wykorzystać. Poznasz również niezwykle obszerne możliwości kierowania reklamy w skrzynce Gmail oraz korzyści płynące z tej formy kampanii.

Reklama video w YouTube

Portalu YouTube nie trzeba nikomu przedstawiać. Z tego najpopularniejszego serwisu z video na świecie korzysta ponad 70 proc. polskich internautów. To daje ci niesamowite możliwości targetowania reklamy i dotarcia do ogromnej grupy swoich klientów.
Istnieje kilka formatów reklam w YouTube oferowanych przez Google Adwords, szkolenie Kraków z VeneoSEM pomoże ci dobrać najlepszą formę kampanii video dla twojego biznesu. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę podczas tworzenia filmów reklamowych i jak dobrać odpowiedni target.

Remarketing

Bardzo ważnym elementem działań wewnątrz kampanii Google Ads są akcje remarketingowe. To forma reklamy kierowana do osób, które już miały styczność z twoją stroną internetową, jednak nie zrealizowały konwersji.
Z nami dowiesz się  jak ustawić kampanię remarketingową, jak zdefiniować mikrokonwersje i w jaki sposób utworzyć kilka różnych grup docelowych.

Kampanie w aplikacjach

Ciekawym rozwiązaniem oferowanym przez Google Ads jest możliwość reklam wewnątrz sieci aplikacji dostępnych w Google Play.
W ten sposób możesz łatwo zachęcić użytkownika do pobrania własnej aplikacji czy wejścia na stronę. Reklama może mieć prosty format graficzny z przyciskiem „zainstaluj” lub przyjąć formę wideo zachęcającego do interakcji.

Reklama mobilna

Reklamy mobilne nie ograniczają się jednak wyłącznie do kampanii reklamowych w aplikacjach. Podczas szkolenia z Google Ads dowiesz się, jakie są możliwości kierowania reklam dla użytkowników urządzeń mobilnych oraz o czym pamiętać tworząc reklamę dedykowaną na smartfony i tablety.

Analiza wyników w Google Ads i Google Analytics

Kampania reklamowa w Google Ads to przede wszystkim analiza skuteczności działań marketingowych. Podczas szkolenia powiemy ci, jak określić konwersję w Google Analytics oraz w jaki sposób analizować dane, które pojawiają się w narzędziu. Dowiesz się, gdzie szukać błędów w kampanii i możliwości na poprawę wyników.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Co ma na celu optymalizacja kampanii? Zwiększenie ilości konwersji, świadomości marki, ruchu na stronie oraz zmniejszenie wydatków na reklamę.
Z VeneoSEM na szkoleniu dowiesz się, gdzie szukać optymalizacji, jak tworzyć listy wykluczające słowa kluczowe i miejsca oraz zmieniać dopasowania. Sam sprawdzisz skuteczność haseł i nauczysz się tworzyć efektywne teksty reklamowe, na potrzeby swojej kampanii.

Co zyskasz dzięki szkoleniu z Google Ads?

Co daje ci szkolenie Google Ads Kraków z VeneoSEM? Oprócz gwarancji zdobytej wiedzy i satysfakcji ze szkolenia, będziesz miał możliwość uzyskania odpowiedzi na nurtujące cię pytania oraz dostęp do materiałów szkoleniowych i prezentacji po ukończeniu kursu.
Każdy z uczestników dostanie również imienny certyfikat, potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, a po wszystkim będzie mógł liczyć na nasze wsparcie w zakresie samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads.