Content Marketing

Dlaczego audyt treści na stronie jest Ci potrzebny?

Posiadasz już stronę firmową lub sklep internetowy wypełniony treścią, zoptymalizowany pod kątem SEO, ale czy jesteś pewien, że całokształt zaimplementowanych działań content marketingowych ma sens, realizuje Twoje cele biznesowe i dobrze rokuje na przyszłość? Daruj sobie wróżenie z fusów, a zamiast tego, zleć nam wykonanie audytu treści na Twojej stronie! Przeprowadzimy go w celu weryfikacji kluczowych aspektów użyteczności contentu jak: jego jakość, aktualność, unikalność i stopień dopasowania do profilu użytkownika, a także podstawowych parametrów technicznych, takich jak: tytuły, meta opisy każdej z podstron i linkowania. Zweryfikujemy i naprawimy błędy, które bardzo często są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Wskażemy, gdzie na stronie brakuje treści, czy nie są one za krótkie lub zduplikowane. W efekcie otrzymasz od nas przejrzysty raport, wnioski i rekomendacje zmian, których wdrożenie wpłynie pozytywnie pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google, przełoży się na lepszy odbiór całości strony przez odbiorców, a także pomoże lepiej spełniać się Twojej marce w biznesie.

Jakie korzyści osiągniesz, wykonując audyt treści na stronie?

Orientacja na użytkownika

Doskonale wiemy, że w Internecie najważniejszy jest użytkownik. Zawsze dbamy o to, by Twoja strona była responsywna i dostosowana do potrzeb odwiedzającego. Analizujemy jego potrzeby i szukamy najlepszych rozwiązań, korzystając z najnowocześniejszych narzędzi.

Konwertujący ruch

Tłumy użytkowników odwiedzają Twoją stronę i wciąż nic?… Koniec z tym. Od teraz Twój prywatny sprzedawca zacznie sprzedawać. W najlepszych teamach nie miejsca na nieskutecznych zawodników.

Web i UX writing

Jak Cię widzą, tak Cię piszą? Pisz tak, żeby Cię widzieli! Bez względu na to czy mówimy o stronie www czy działaniach w Social media, musisz tworzyć zauważalne treści. Lepiej widoczne? Widocznie lepsze!

Widoczność na długi ogon

Nie jest tajemnicą, że frazy long-tail najlepiej sprzedają. Dzięki naszej strategii zdobędziesz szczyt i dowiesz się, jak wykorzystać potencjał długiego ogona.

Co oferujemy w ramach wykonania audytu treści na stronie?

Podejście data-driven

Nasze działania marketingowe realnie opieramy na danych. Podejście data-driven pozwala nam planować pracę, która ma sens i przynosi korzyści!

Analiza oparta na +20 narzędziach

Najlepsi kucharze korzystają z najlepszych noży, a my korzystamy z najlepszych narzędzi, które umożliwiają nam sprawne wykonanie dokładnych analiz, niezbędnych do wyznaczenia działań dla Twojej strony www! Opieramy się na rzetelnych danych.

Raport z przeprowadzonej analizy i wytyczne

U nas dostaniesz wszystko czarno na białym. Po przeprowadzonym audycie otrzymasz przejrzysty, konkretny raport oraz wytyczne dotyczące szczegółów na stronie internetowej, które należy poprawić.