User Experience

Dlaczego optymalizacja konwersji (CRO) jest Ci potrzebna?

Optymalizacja konwersji przekłada się na osiągnięcie korzyści biznesowych przez właściciela strony internetowej. CRO (z ang. Conversion Rate Optimization) jest wynikiem wdrożenia rozwiązań w witrynie w odpowiedzi na nieprawidłowości i braki wykazane przez audyt UX. Wynika to z faktu, iż poprawa funkcjonalności lub nawet poszczególnych elementów na stronie internetowej, zgodnie z zasadami UX, wpływa pozytywnie na motywację użytkownika oraz, dzięki uproszczonej ścieżce, skłania go do wykonania konkretnej akcji. Dzięki optymalizacji CRO zwiększysz ruch w serwisie, zmniejszając współczynnik odrzuceń strony, pozyskasz nowych klientów i zwiększysz przychody! Strategia CRO obejmuje cały zespół działań, które mają jeden cel – poprawę współczynnika konwersji. Dzięki temu, przy zachowaniu bieżących kosztów, a często nawet ich obniżeniu, osiągniesz większe korzyści biznesowe.

Korzyści płynące z optymalizacji konwersji (CRO):

Wzrost współczynnika konwersji

Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. My wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.

Zdefiniowane ścieżki konwersji

Wiemy, skąd przychodzą do Ciebie klienci. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej optymalizować konwersje i dbać o pozytywne doświadczenia użytkowników.

Zwiększenie zaangażowania użytkowników

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest aktywność potencjalnych klientów. Dzięki tworzeniu interesującego contentu oraz dobrej strategii działań marketingowych zwiększymy zaangażowanie Twoich użytkowników i pomożemy Ci nawiązać z nimi pozytywną relację.

Zmniejszenie współczynnika odrzuceń

Ludzie wchodzą na Twoją stronę i natychmiast z niej uciekają? Zapomnij o tym! Zadbamy o to, by odwiedzający zadomowili się na Twojej stronie i zostali na niej dłużej.

Co oferujemy w ramach optymalizacji konwersji (CRO)?

Konfiguracja narzędzi jakościowych

Chcesz wiedzieć, jak wygląda droga klienta przed zakupem? Nic prostszego! Sprawdzimy, jakimi ścieżkami poruszają się klienci i pokażemy Ci, co można usprawnić, by poprawić współczynnik konwersji.

Określenie ścieżek konwersji

Dowiedz się, skąd przychodzą na Twoją stronę osoby chętne dokonać zakupu. Śledząc kluczowe ścieżki konwersji, będziesz mógł lepiej dysponować swoim budżetem na reklamy.

Dokument z wytycznymi do wdrożenia

Przygotujemy dla Ciebie gotową instrukcję i dokładne wskazówki, które pomogą Ci wdrożyć konieczne zmiany.

Zaprojektowanie person

Pomożemy Ci zaprojektować persony i zdobyć potrzebne informacje, byś mógł lepiej realizować potrzeby swoich klientów.