User Experience

Dlaczego analizy map ciepła i sesji użytkownika są Ci potrzebne?

Chcesz wiedzieć, które obszary oraz elementy twojej strony internetowej najbardziej przyciągają uwagę użytkowników? Które pole formularza na stronie sprawia, że klient rezygnuje z nawiązania kontaktu? Gdzie najlepiej umieścić button, boks reklamowy czy dane kontaktowe? Dzięki specjalistycznym narzędziom, takim jak Hotjar, przeprowadzimy dla Ciebie analizę, której finalnym celem jest wdrożenie rozwiązań mających na celu poprawę użyteczności strony w kontekście osiągania korzyści biznesowych dla firmy. Wiedzy o twojej witrynie dostarczą nam nagrane sesje użytkowników, czyli rejestracja ich podróży po stronie WWW oraz mapy ciepła (heatmaps). Dzięki nim możemy zaobserwować, w jaki sposób ludzie wchodzą w interakcję z witryną oraz analizować ich zachowania. Wnioski z takich obserwacji pozwolą nam na zidentyfikowanie ewentualnych błędów z obszaru funkcjonalności czy grafiki na stronie internetowej oraz stworzenie planu optymalizacji strony. Wszystko po to, by twoi klienci odczuwali satysfakcję z kontaktu z marką, a ich działania przekładały się na korzyści biznesowe!

Korzyści płynące z analizy map ciepła i sesji użytkownika:

Wyeliminowanie błędów usability

Błędy na stronie mogą łatwo zniechęcić Twoich potencjalnych klientów. Nasi specjaliści wiedzą, jak je znaleźć i wyeliminować wszystkie.

Śledzenie kluczowych ścieżek konwersji

Dowiedz się, skąd przychodzą na Twoją stronę osoby chętne dokonać zakupu. Śledząc kluczowe ścieżki konwersji, będziesz mógł lepiej dysponować swoim budżetem na reklamy.

Wzrost współczynnika konwersji

Droga do konwersji potrafi być długa i wyboista. Wiemy, co zrobić, by ją uprościć i zwiększyć współczynnik konwersji.

Zmniejszenie współczynnika odrzuceń

Ludzie wchodzą na Twoją stronę i natychmiast z niej uciekają? Zapomnij o tym! Zadbamy o to, by odwiedzający zadomowili się na Twojej stronie i zostali na niej dłużej.

Co oferujemy w ramach analizowania map ciepła i sesji użytkowników?

Konfiguracja narzędzi jakościowych

Chcesz wiedzieć, jak wygląda droga klienta przed zakupem? Nic prostszego! Sprawdzimy, jakimi ścieżkami poruszają się klienci i pokażemy Ci, co można usprawnić, by poprawić współczynnik konwersji.

Zaprojektowanie person

Pomożemy Ci zaprojektować persony i zdobyć potrzebne informacje, byś mógł lepiej realizować potrzeby swoich klientów.

Dokument z wytycznymi do wdrożenia

Przygotujemy dla Ciebie gotową instrukcję i dokładne wskazówki, które pomogą Ci wdrożyć konieczne zmiany.