baner baner

Zobacz jak udało nam się osiągnąć zadowalające efekty kampanii reklamowej w krótkim czasie

1086%

ROAS w kampanii Brand Protection

505%

ROAS w kampanii remarketingowej

286%

ROAS w kampanii PLA

Background

Brubeck jest marką specjalizującą się w wytwarzaniu wysokiej jakości odzieży termoaktywnej, przeznaczonej zarówno dla profesjonalistów, jak i dla każdego pasjonata sportu. Szczególnie doceniony na polskim rynku, obecnie jest liderem w swojej branży.

Wysoki poziom wykonania produktów oraz wieńczący go sprzedażowy sukces marka zawdzięcza przede wszystkim lokalnej, polskiej produkcji. Dbałość o najmniejsze szczegóły i możliwość stałego doglądania oraz modyfikowania każdego z etapów produkcji pozwoliły na stworzenie odzieży, której jakość sygnowana jest nazwiskami najlepszych polskich sportowców.

Strategia prowadzenia kampanii

W ramach działań dla Klienta, na przestrzeni miesiąca przygotowaliśmy 5 kampanii:

  • Kampania PLA (kampania produktowa w wyszukiwarce) – działania rozpoczęliśmy od wdrożenia najbardziej charakterystycznego rodzaju kampanii dla e-commerce, w oparciu o wyznaczoną przez
    Klienta część asortymentu. Feed Produktowy został wdrożony na koncie Google Merchant Center i zoptymalizowany pod branżę odzieżową.
  • Kampania remarketingowa w sieci reklamowej – kolejnym krokiem było wdrożenie kampanii remarketingowej, którą skierowaliśmy do dwóch grup odbiorców: osób, które spędziły na stronie
    określony czas oraz osób, które porzuciły koszyki zakupowe.
  • Kampania GDN (kampania banerowa w sieci reklamowej) – na potrzeby kampanii display przygotowaliśmy 2 kreacje reklamowe w oparciu o Key Visual Klienta. W celu uzyskania jak
    najlepszych wyników zaplanowaliśmy testy A/B.
  • Kampania Search – wymienione powyżej działania zostały wsparte przez kampanię w sieci wyszukiwania na ściśle dopasowane frazy, związane z produktami oferowanymi przez Klienta.
  • Kampania Search Brand Protection – ostatnim krokiem był research konkurencji pod kątem płatnych wyników wyszukiwania na zapytania brandowe. Jak się okazało konkurencyjność była całkiem spora, dlatego w porozumieniu z Klientem wdrożyliśmy kampanię brand protection.

Udział w wyświetleniach w kampanii PLA

Użytkownicy, którzy odwiedzili stronę Klienta za pośrednictwem kampanii GA = 9,81% (biorąc pod uwagę ruch z wszystkich kanałów)

Udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania (Kampania PLA) = 71,72%

Kluczowe efekty

  • ROAS (kampania Brand Protection) = + 1 086%
  • ROAS (kampania remarketingowa) = + 505%

Użytkownicy i ROAS

  • ROAS (kampania PLA) = + 286%
  • ROAS (wszystkie kampanie) = + 385%
  • CTR w 3 kluczowych kampaniach (PLA, Search, Search - Brand Protection) = 1,42%, 4,28%, 14,06%
  • W analizowanym okresie sprzedaż za pośrednictwem kampanii Google Ads stanowiła 4,25% sprzedaży ze wszystkich kanałów Klienta.
  • Budżet przeznaczony na reklamę stanowił 25,99% wartości przychodu brutto ze sprzedaży za pośrednictwem GA.