Veneo na SEMcampie

| Veneo Performance | Digital Marketing SEM

SEMcamp to konferencja, na którą z chęcią przyjeżdżają specjaliści branży SEM. Podczas cyklicznych spotkań, praktycy dzielą się wiedzą z zagadnień performance marketingu. Jest to również świetna okazja na wymianę doświadczeń, spostrzeżeń oraz opinii, na temat wprowadzanych zmian, czy po prostu networking. Październikowa edycja SEMcamp nie mogłaby odbyć się bez nas! Podczas ośmiu inspirujących prelekcji na temat optymalizacji kampanii, tworzenia strategii i analityki internetowej wróciliśmy, planując zdobytą wiedzę przekuć w praktykę  Sprawdź naszą relację z tego wydarzenia!

Veneo na SEMcampie

O tym można było usłyszeć podczas SEMcamp

Podczas tej edycji SEMcampu prelegenci skupili się na aspektach optymalizacji  kampanii Adwords. Przemysław Modrzewski (Google) opowiedział, jak wykorzystać przekaz reklamowy do optymalizacji efektów. Łukasz Chwiszczuk (MediaGroup) zdradził z kolei, jak „wycisnąć” więcej z kampanii, m.in. dzięki stosowaniu wykluczeń. Pierwszą część konferencji zamknął Tomasz Sobiesiak (WebInterpret) dzieląc się swoją wiedzą na temat kruczków, które warto wykorzystywać w kampaniach zakupowych.
Kolejny panel tworzyli prelegenci zagraniczni. Daniel Zrust z Czech (Avast) zaprezentował możliwości Power Query, oficjalnego dodatku do Microsoft Excel. Jest to przydatne narzędzie, pozwalające tworzyć odświeżalne szablony do wielokrotnego użytku. Z Litwy przyleciał Didzis Vilcans (Senior Analytical Consultant at Google), który opowiadał jak korzystać z importu konwersji w AdWords, podając przykłady i analizując przypadki klientów.
Ostatnią cześć konferencji rozpoczął Dawid Prokopowicz (Google), dzieląc się ze słuchaczami swoimi doświadczeniami w kwestii tworzenia i optymalizacji kampanii DSA. Mariusz Gąsiewski (Google) przygotował prezentację o zaawansowanych strategiach performance z wykorzystaniem display w sieci reklamowej Google. Ostatnim prelegentem był Krzysztof Marzec (DevaGroup), który na przykładach z pracy swojej agencji opowiedział, jakich błędów nie popełniać w kampaniach AdWords oraz które rozwiązania warto testować. Po prelekcjach odbył się jeszcze panel dyskusyjny na temat różnych podejść do SEM-u.

SEMcamp w pigułce

Pomysłodawcą i organizatorem SEMcamp jest Mariusz Gąsiewski (pracownik Google). Już po raz 25. praktycy spotkali się w Warszawie, by pogłębiać wiedzę z zakresu analityki internetowejseopozycjonowania oraz marketingu w sponsorowanych wynikach wyszukiwania. SEMcamp to także szansa na wsparcie potrzebujących – dochód z biletów przekazywany jest wybranej wcześniej organizacji pomagającej dzieciom. Tym razem pomoc trafiła do Fundacji Edukacyjnej im. Siostry Wandy Garczyńskiej.

Veneo już po raz kolejny uczestniczyło w SEMcampie. Był to dzień obfitujący nie tylko w zdobywanie wiedzy teoretycznej, ale także w poznanie praktycznych rozwiązań, które możemy wykorzystywać w prowadzonych przez nas kampaniach.