Zgłębiaj wiedzę

Odkrywaj tajniki
Performance’u Funkcjonalnego

Linkbuilding – jak pozyskiwać wartościowe linki?

| SEO/SXO

Link building to kluczowy element strategii SEO. Jakościowy i rozbudowany profil linkowy domeny to jeden z głównych czynników decydujących o tym, czy nasza strona znajdzie się na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. A jak wiemy, wysokie pozycje w Google przyczyniają się do budowania rozpoznawalności marki, zwiększają konwersję, ruch sprowadzany na stronę, a tym samym bezpośrednio przekładają się na osiąganie celów biznesowych naszego biznesu. Czym dokładnie jest link building, jak pozyskiwać linki zewnętrzne i jakie są najważniejsze czynniki przy ich doborze? Na te pytania i wiele więcej odpowiadamy w artykule!

Analiza konkurencji w SEO – podstawa skutecznej strategii SEO

| SEO/SXO

Założeniem każdej strategii SEO jest skuteczne pozycjonowanie, które ma się przyczynić do rozwoju firmy w internecie. Kluczowe jest tutaj stworzenie kompleksowego planu SEO, który uwzględnia różnorodne aspekty związane z pozycjonowaniem. Fundamentalnym krokiem w tym procesie jest przeprowadzenie analizy konkurencji w zakresie SEO, która ma istotny wpływ na podjętą później strategię pozycjonowania. Jak i po co przeprowadzać analizę konkurencji?

Linkowanie wewnętrzne – czym jest, jakie przynosi korzyści i jaką strategię obrać?

| SEO/SXO

Linkowanie wewnętrzne to fundament spajający każdą stronę internetową i jednocześnie jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linkowanie wewnętrzne to podstawowa forma nawigacji w witrynie internetowej zarówno dla użytkowników jak i robotów Google. Czym dokładnie jest linkowanie wewnętrzne, gdzie możemy umieszczać linki i dlaczego jest ono tak ważne dla naszej strony, jak i dla naszych działań SEO? Na te pytania i wiele innych odpowiadamy w artykule.

Jak stworzyć idealną kartę produktu w e-commerce?

| E-commerce SEO/SXO

Podstrona opisu produktu to przestrzeń, której jakoś determinuje decyzje zakupowe klientów. To właśnie idealna karta produktu skrywa znaczną moc marketingową oferty e-commerce. Wiele sklepów internetowych spotyka się z wyzwaniem tworzenia kart, które skutecznie poprowadzą klienta przez proces zakupowy. Czy Twoje karty produktowe są gotowe, by zachęcić do zakupu? Jak powinna wyglądać idealna karta produktu? Sprawdź, czy Twój e-commerce ma to, czego potrzebują klienci.

1 2 7 8